پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: ایجاد زیر ساخت لازم برای جذب دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید در این استان ضروری است.
شعار سال:استاندار مرکزی گفت: ایجاد زیر ساخت لازم برای جذب دانشجو معلم در سال تحصیلی جدید در این استان ضروری است.
 سید علی آقازاده  در نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی افزود: می طلبد که با بهره گیری از ظرفیت تمامی مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها و تامین زیر ساخت های لازم، زمینه جذب 200 دانشجوی دختر و 150 دانشجوی پسر در سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان فراهم شود.

وی در خصوص ایجاد دانشگاه جامع فرهنگیان در استان مرکزی نیز اظهار داشت: ایجاد این دانشگاه 800 تا یک هزار میلیارد ریال هزینه برای استان داشته و بهره برداری از این مرکز آموزش عالی با بودجه های دولتی امکان پذیر نیست.

استاندار مرکزی ادامه داد: کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و استانداری این استان تشکیل شده و ظرفیت های استان را بدون در نظر گرفتن اعتبارات دولتی مورد بررسی قرار داده است و نتیجه را به این هیات اعلام کنند.

آقازاده افزود: استانداری مرکزی آمادگی دارد زمین مورد نیاز دانشگاه جامع فرهنگیان را در اختیار این مرکز آموزش عالی قرار دهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:29اردیبهشت1398،کدخبر:847901،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین