پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
استاندار مرکزی گفت: مرحله عمل به فرازهای گام دوم انقلاب در این استان آغاز شده است.

شعارسال :استاندار مرکزی گفت: مرحله عمل به فرازهای گام دوم انقلاب در این استان آغاز شده است.

به گزارش برنا از اراک ،سید علی آقازاده در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی افزود: معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی مسئولیت بررسی ساز و کار و عملیاتی شدن بیانیه گام دوم را با تشکیل کارگروه‌ها بر عهده داشته و برگزاری این نشست ها نیز در راستای مبارزه با فساد است.

وی، عدالت و مبارزه با فساد را از جمله فرازهای بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: عملیاتی شدن دستورالعمل های این نشست ها گامی مهم در جهت تحقق این فراز از گام دوم انقلاب است.

استاندار مرکزی با یادآوری مصوبه دیوان عدالت اداری در زمینه جذب نیرو در دستگاه های اجرایی خاطر نشان کرد: با انجام مکاتبات با سازمان اداری استخدامی باید تلاش شود برای جلوگیری از بروز مشکل در آینده از نیروهای بومی در استان بهره گیری شود.

آقازاده با یادآوری مصوبه دیوان عدالت اداری مبنی بر امکان حضور داوطلبان استخدامی در تمامی استان های کشور افزود: این مصوبه در راستای توزیع عدالت نیرو انجام شده است و باید ایرادات این قانون طریق تصویب در مجلس شورای اسلامی برطرف شود.

وی یاد آور شد: استان مرکزی در زمستان سال 96 پاکترین استان از نظر بررسی پرداخت رشوه در ادارات بوده است.

آقازاده افزود: امسال باید تلاش شود فساد در دستگاه های اجرایی استان مرکزی به کمترین میزان کاهش یافته و رتبه و عملکرد استان در زمینه مقابله با فساد بیش از پیش افزایش یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 10اردیبهشت 98، کدخبر: 840279 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین