پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۳۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
استاندار مرکزی در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت: برخورد قاطع با متخلفان دانه درشت اقتصادی و افرادی که اقدام آنان بر بخش های اقتصادی تاثیر گذار است در اولویت کار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گیرد.
شعار سال: استاندار مرکزی در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت: برخورد قاطع با متخلفان دانه درشت اقتصادی و افرادی که اقدام آنان بر بخش های اقتصادی تاثیر گذار است در اولویت کار اداره کل تعزیرات حکومتی استان قرار گیرد.

 سیدعلی آقازاده  گفت : باید برخورد قاطع با افراد کلانی که اقداماتشان بر اقتصاد استان تاثیر می گذارد و جابجایی آنها میلیاردها تومان پول را جابجا می کند ، در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: همه تلاش باید برای برخورد با متخلفان اقتصادی و کاهش فشار بر کسبه و بازاریان به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی گفت: با تمهیداتی که در کشور انجام شده است کالاهای اساسی و استراتژیک مردم از جمله برنج، گندم، جو، نهاده های کشاورزی و ... برای دو سال آینده مردم تامین شده است و فقط در محصول گندم ما بیش از پنج میلیون تن ذخیره داریم لذا از این بابت جای نگرانی نیست.

آقازاده ابراز کرد: ایران در تامین بخشی از خوراک دام و طیور با مشکلاتی همراه بود که اقلام مذکور خریداری شد و در مراحل انتقال به سوی بنادر ایران است.

استاندار مرکزی ادامه داد: جهاد کشاورزی استان مرکزی مکلف است که تا 2 هفته آینده نیازهای مردادماه در خصوص نهادهای دام، طیور و کشاورزی را تهیه و در انبارها ذخیره سازی کند.

وی بیان کرد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی باید برنامه ریزی برای برگزاری نشست ویژه رسیدگی به مسائل و مشکلات کامیون داران این استان را در اولویت قرار دهد.

استاندار مرکزی گفت: بیشتر مشکلات کامیون داران تامین لاستیک و باتری خودرو است، در شهرستان های اراک، ساوه و خمین نمایندگی های عرضه لاستیک های وارداتی وجود دارد که لیست این نمایندگی ها باید تهیه شود و نظارت و کنترل بر قیمت لاستیک های وارداتی در این استان امری ضروری است.

آقازاده  با تاکید بر برگزاری منظم نشست های ستاد تنظیم بازار استان، گفت: مدیران و مسئولان باید از منافع مردم حمایت کنند و بر بازار به صورت لحظه ای نظارت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در این نشست گفت: شناسایی مشکلات اقتصادی و پیچیدن بهنگام نسخه های درمانی برای ترمیم مشکلات در راس امور استان قرار دارد.

فرخی افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی به دلیل نبود نظارت صحیح بر بازار رخ داده و انتظار است مسئولان با حساسیت ویژه ای نظارت بر بازار را دنبال کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این نشست گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور استانداران مسئولیت راهبری ستاد تنظیم بازار هر استان را برعهده دارند و روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان دبیر این ستاد روند امور را پی می گیرند.

محمدرضا حاجی پور افزود: 76 قلم کالای مورد نیاز مردم استان مرکزی روزانه بررسی و رصد و گزارش آن به سازمان حمایت از مصرف کننده ارسال می شود.

وی توضیح داد: در 2 هفته گذشته بیشتر قیمت ها در این استان با ثبات همراه بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 19 تیر 1397، کدخبر: 727524 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
امیدوارم با تموم این متخلفات برخورد بشه! نه اینکه بخوایم گزینشی برخورد کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
این برخورد ها رو به مردم نشون بدید تا مردم باور کنند
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین