پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۷۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
استاندار مرکزی گفت: صادرات کالا از این استان سال گذشته نسبت به سال 95 از آن از نظر ارزشی حدود 50 درصد افزایش یافته است.
شعارسال:استاندار مرکزی گفت: صادرات کالا از این استان سال گذشته نسبت به سال 95 از آن از نظر ارزشی حدود 50 درصد افزایش یافته است.

 سید علی آقازاده در شورای اداری استان مرکزی افزود: یک میلیارد و 13 میلیون دلار انواع کالا سال گذشته از این استان به 86 کشور جهان صادر شده است که این میزان صادرات یک رکورد بی سابقه در سابقه اقتصادی استان محسوب می شود.

وی ادامه داد: افزایشی صادرات کالا از استان مرکزی با تلاش و کوشش تولیدکنندگان، صنعتگران، صادرکنندگان و مسئولان استان انجام و افزایش صادرات این محصولات مقش مهمی در رونق تولید محصولات داخلی، اشتغال زایی و افزایش درآمد اقتصادی استان و کشور به همراه دارد.

استاندار مرکزی افزایش صادرات را کلید رونق تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی استان دانست و گفت: نیاز است مسئولان و صنعتگران استان با برنامه ریزی دقیق زمینه افزایش صادرات محصولات داخلی و تحقق شعار امسال را فراهم کنند.

آقازاده یاد آور شد: استان مرکزی در 2 ماه پایانی سال گذشته بدون مشکلات کارگری پشت سر گذاشته و تمامی حقوق و مطالبات کارکنان واحدهای تولیدی بزرگ از جمله هپکو، آذرآب، ماشین سازی و آلومینیوم سازی اراک پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با تلاش و کوشش دستگاه های اقتصادی استان مرکزی سال گذشته تمامی هزینه های اعتبارات جاری ادارات پرداخت شده است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: شاخصه های امنیتی و جرائم شاخص کشوری و مشکلات کارگری در این استان سال گذشته روند کاهشی داشته است.

آقازاده افزود: استان مرکزی در دی ماه سال گذشته بر اساس آمار و اطلاعات وزارت اطلاعات رتبه سی ام کشور را به جهت تجمعات و مسائل کارگری در بین استان های کشور داشته که این مهم نشان از روان بودن چرخ اقتصاد در استان بوده است.

وی با یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز گام دوم انقلاب ادامه داد: امسال برای عملیاتی شدن و تبیین فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیاز است کارگروهی تشکیل و پیگیری و ارایه راهکارها برای تحقق این مهم در دستور کار این کارگروه قرار گیرد.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: نیاز است در این کارگروه بهره گیری از ظرفیت های واحدهای تحقیقاتی و جوانان که نقش مهمی در تحقق این منشور برعهده دارند بهره گیری شود.

وی با یادآوری تشکیل ستاد تنظیم بازار در هفته های پایانی سال گذشته گفت: تلاش شد با برگزاری این نشست ها از گران فروشی در استان مرکزی جلوگیری شده و با تامین کالاهای مورد نیاز مردم در نوروز آرامش در بازار کالاهای اساسی حکمفرما شود.

استاندار مرکزی یاد آور شد: این استان با وجود قرارگیری در کانون بارش ها و دریافت 100 میلیمتر بارندگی در 24 ساعت با تلاش مسئولان و مردم کمترین خسارت را در بخش های زیربنایی و مسکونی داشته است.

آقازاده ادامه داد: 14 میلیون و 500 هزار تردد نوروز امسال در جاده های استان مرکزی انجام شد که بیشتر این ترددها در جاده اراک - سلفچگان بوده است.

وی افزود: با تلاش مسئولان استان مرکزی با وجود بارندگی های بسیار از مسدود شدن این جاده که از جمله جاده های اصلی استان محسوب می شود، جلوگیری شد.

استاندار مرکزی با یادآوری خسارت های سیل در استان لرستان و خوزستان افزود: نخستین محموله کمک های مردمی این استان به مناطق سیل زده استان خوزستان امروز ارسال و تلاش می شود تا پایان هفته محموله دوم نیز ارسال شود.

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار18 فروردین 98، کد خبر: 831057،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین