پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
استاندار مرکزی گفت: مجهز شدن به علوم روز، صادرات را کیفی‌تر و اقتصاد کشور را فعال‌تر می‌کند.
شعارسال:سید علی آقازاده ظهر امروز در آیین جشن عبور از صادرات غیرنفتی یک میلیارد دلاری استان مرکزی و پویش ملی صادرات اظهار داشت: عبور از صادرات غیرنفتی یک میلیارد دلاری استان مرکزی مرهون تلاش و مشارکت کارگران، صنعتگران، فعالان اقتصادی، دستگاه‌های قضایی، نمایندگان مجلس و دستگاه‌های دولتی است.

وی با اشاره به تحریم‌ها نیز گفت: در سالی که بیشترین تحریم‌های ظالمانه طی ۴۰ سال گذشته بر کشور اعمال شده بود میزان صادرات استان مرکزی از مرز یک میلیارد دلار گذشت و تحقق این مهم پاسخ قاطع به اقدامات و توطئه‌های دشمنان اسلام است.
نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: برگزاری این پویش‌ها می‌تواند تضمین کننده استمرار این اقدامات در کشور و به تبع آن در استان باشد.
آقازاده ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این همایش بیان داشت: در شرایط دشوار تمام تلاش‌ها منتج به نتیجه شد و انتظار می‌رود خدمتگزاران نظام و فعالین بخش خصوصی این مسیر را با تدبیر بیشتری به پیش ببرند. وی تصریح کرد: در راستای تامین نیازهای بازار هدف جهانی و کسب موفقیت‌های بیشتر در رونق تولید، نیاز است علم صادرات را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه تبادل تجربیات به ویژه در آموزش در تولید گفت: چنانچه در صادرات بینش، آگاهی و علم نباشد به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید و در این راستا نیاز است مجهز به آخرین یافته‌ها علم روز در تمامی حوزه‌ها باشیم.


استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را در آموزش صادرات به کار گیریم و آنچه صادرات را کیفی‌تر و اقتصاد را پویاتر می‌کند مجهز شدن به علوم روز است.

با یک عزم ملی گام‌ موثری در راستای رونق تولید برداریم

دبیر اجرایی پویش ملی صادرات استان مرکزی نیز بیان کرد: در این پویش با استقبال چشمگیری از سوی شرکت‌های متوسط، کوچک و جوانان کارآفرین علاقمند به حوزه صادرات مواجه شدیم.
بهنام آزادی‌راد افزود: از سایر استان‌های کشور ۲۰۰ نفر اعلام کردند و میزبان ۲۰ استان دیگر در این پویش هستیم.
وی تاکید کرد: امید است با این میزبانی بتوانیم میزان صادرات را تسریع بخشیم و با یک عزم ملی، گام‌های موثری در راستای رونق تولید در کشور برداریم.

آزادی راد خاطرنشان کرد: افزایش تعداد صادرکنندگان تخصصی، افزایش صادرات، رونق اقتصادی، تولید چرخش کارخانجات و افزایش اشتغال جوانان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: صادرات، تولید و رونق اقتصادی سه حلقه تکمیل کننده یکدیگر هستند، در صورت ضعف در چرخه صادرات در مدت کوتاهی بخش تولید هم متضرر خواهد شد.

آزادی‌راد افزود: از ظرفیت شرکت‌های بازرگانی در این خصوص می‌توان استفاده کرد و در این جریان دولت می‌تواند نقش تسهیلگری موثری را ایفا کند.

وی بیان کرد: تقویت صادرات با حمایت از صادرکنندگان و ایجاد زمینه آگاهی بخشی به این بخش از جامعه محقق می‌شود و برنامه پویش ملی صادرات به میزبانی اراک با این هدف برنامه ریزی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضاف برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار16 مرداد 98، کدخبر: 13980516000627،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
چنانچه در صادرات بینش، آگاهی و علم نباشد به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین