پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی در استان مرکزی بیشتر استفاده کرد زیرا تحقق توسعه همه‌جانبه کشور در بهره‌گیری از این پتانسیل است.
شعار سال: استاندار مرکزی گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی در استان مرکزی بیشتر استفاده کرد زیرا تحقق توسعه همه‌جانبه کشور در بهره‌گیری از این پتانسیل است.

سید علی آقازاده روز پنج شنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: جلسات منظم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان نشان از به روز بودن و کارآمدن بودن این بخش دارد و توانسته مشکلات صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان را برطرف سازد.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کرد زیرا تحقق توسعه همه‌جانبه کشور مستلزم بهره‌گیری از این ظرفیت است.

استاندار مرکزی با اشاره به عملکرد مثبت شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در برگزاری جلسات منظم اظهار کرد: دبیر خانه شورای گفت و گو باید سعی کند که جلسات کارشناسی به صورت مداوم برگزار شد.

وی اظهار کرد: در خصوص دستور کار دوم بررسی جزء یک و دو ماده ۱۳۲ و مجوز صدور پروانه نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل امور مالیاتی استان مرکزی بر روی اجرای این دستور کار کنند.

استاندار مرکزی در خصوص دستور کار سوم این جلسه مبنی بر معافیت های مالیاتی شرکت های خدمات عمرانی شهرک های صنعتی گفت: پیشنهاد اول شورای گفت و گوی در خصوص این دستور کار مبنی بر این که شرکت های خدمات عمرانی شهرک های صنعتی همچون شهرداری ها بایستی معاف از مالیات باشند، این است که باید اصلاح و به جای آن پیشنهاد دوم عملیاتی شود.

وی بیان کرد: پیشنهاد دوم این است که اساسنامه شرکت های خدمات عمرانی شهرک های صنعتی به صورتی اصلاح شود که در قالب مجموعه های غیرانتفاعی خدمات رسان عمومی همانند شهرداری ها، به کار گرفته شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:25مهر1398،کد خبر: 4749660،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۶
0
0
باید از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده کرد زیرا تحقق توسعه همه‌جانبه کشور مستلزم بهره‌گیری از این ظرفیت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین