پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵
مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: صادرات محصولات غیرنفتی استان مرکزی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ میلیون دلار است.

شعارسال: اسماعیل حسینی، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حدود یکصد هزار تن کالاها و محصولات غیرنفتی تولیدی در استان مرکزی به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی افزود: صادرات محصولات تولیدی استان مرکزی طی مدت مذکور امسال از نظر ارزش ریالی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش و از نظر وزن ۳۰ درصد افزایش داشته است.

حسینی بیان کرد: محصولات صادراتی استان مرکزی در سال جاری تاکنون به ۳۸ کشور جهان صادر شده و بیشترین کالاهای صادر شده استان شامل شمش، پلی اتیلن سنگین، شیشه، گل و گیاه و… بوده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی با اشاره به واردات استان مرکزی از کشورهای دیگر طی سال جاری نیز خاطرنشان ساخت: همچنین طی مدت ذکر شده ۱۹ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۹ هزار تن از ۲۲ کشور جهان به استان مرکزی وارد شده است که بخشی از این کالاهای وارداتی مواد اولیه تولید بوده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت گمرکات استان مرکزی بیش از ۴۱ میلیارد ریال درآمد ملی و استانی و بیش از ۴۹ میلیارد ریال درآمد از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده کسب کرده است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی اضافه کرد: طی بازه زمانی ذکر شده ۲۹ پرونده قاچاق انواع کالا در گمرکات استان مرکزی تشکیل شده که حجم ریالی این پرونده‌ها مجموعاً ۳۲ میلیارد ریال است و هم از لحاظ تعداد پرونده‌های تشکیل شده و هم از نظر حجم ریالی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

گفتنی است صادرات غیرنفتی استان مرکزی در سال گذشته به بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1398 ، کدخبر: 4611453: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
این ماله اون زمانیه که ترامپ بیشتر تحریممون نکرده بود الان چه کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین