پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
استاندار مرکزی گفت: کارنامه و عملکرد دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها قابل دفاع است.
شعار سال : سید  علی آقازاده  در آیین تجلیل از اصحاب رسانه در اراک، افزود: آمارها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به خصوص تا یک سال گذشته درخشان و در راستای توسعه همه جانبه کشور بود اما با روی کار آمدن دونالد ترامپ و خروج او از برجام، مشکلات و چالش هایی ناحق بر کشور تحمیل شد.

وی ادامه داد: برجام در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین دستاوردهای نظام است و هر چه که از آن می گذرد حقانیت ملت ایران برای جهانیان ثابت می شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: بدون شک ریشه تمامی مشکلات اقتصادی در نتیجه خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم ها است و این نباید باعث شود که معاهده بین المللی برجام و تلاش دولت در راستای تثبیت جایگاه ایران اسلامی در جهان مورد هجمه قرار گیرد.

آقازاده اظهار داشت: تمامی ملت ایران در یک کشتی نشسته اند و تخریب به مثابه سوراخ کردن این کشتی است، بنابراین انتقادات باید سازنده و همراه با ارائه راهکار در راستای حل مشکلات باشد.

وی بیان کرد: اکنون ایران در شرایطی قرار دارد که وفاق، همدلی و انسجام ملی باید بیش از گذشته در کشور جاری باشد.

استاندار مرکزی ادامه داد: ارائه آمار و اطلاعات غلط منتقدان از تریبون های مختلف نه تنها دستاوردهای دولت را زیر سوال می برد بلکه دستاویزی برای توطئه پراکنی دشمنان ایجاد می شود، بنابراین انتقاد منتقدان باید با در نظر گرفتن مصالح کشور و همراه با حقانیت باشد.

وی گفت: مشکلات و یا حتی برخی انحراف ها ‌در هر دولتی وجود داشته است و آحاد جامعه باید برای حذف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت دولت را در رسیدن به آرمان های نظام حمایت کنند.

استاندار مرکزی گفت: اگر ضعف و یا مشکلی در نحوه خدمات رسانی بخش های مختلف دولت وجود دارد، بدون شک از روی عمد نیست و دولت تلاش می کند تا با اصلاح شرایط نسبت به رفع مشکلات اقدام کند.

آقازاده ادامه داد: ملت ایران در یک جامعه آزاد رسانه ای زندگی می کنند و هر فرد یا گروهی حق دارد از دولت انتقاد کند، اما این انتقاد باید نه از روی بغض بلکه از روی خیرخواهی و همراه با ارائه راهکارهای کارآمد و موثر باشد.

وی بیان کرد: باید در این شرایط با همکاری و همدلی با یکدیگر توطئه های دشمنان را خنثی کرده و آثار تحریم ها را به حداقل رساند.

استاندار مرکزی یادآوری کرد: سال جاری که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود اتفاقات بسیار مبارکی در نقاط مختلف کشور و استان مرکزی افتاد و طرح های عمرانی بسیاری با وجود مشکلات مالی به بهره برداری رسید.

آقازاده ادامه داد: روند خدمات رسانی به آحاد جامعه با تمام سرعت از سوی دستگاه های دولتی جریان دارد و تقویت بنیه اقتصادی مردم محور تمامی برنامه های دولت است.

وی با تقدیر از حضور به هنگام و موثر خبرنگاران در برنامه های بهره برداری از طرح های عمرانی دهه مبارک فجر استان مرکزی گفت: انعکاس برنامه های دهه مبارک فجر به خصوص بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی استان به خوبی از سوی رسانه ها منعکس شد.

استاندار مرکزی بیان کرد: نشریات و خبرگزاری های خصوصی و نیمه دولتی با مشکلات بسیاری از جمله افزایش قیمت کاغذ روبرو هستند که اصلاح این مهم نیز باید در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:22 اسفند 1397،کدخبر:823666،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
با همدلی و همیاری با یک مشت شدن می تونیم باعث توسعه استان بشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین