پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
با حضور استاندار مرکزی همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، 44 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش 470 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شعارسال:با حضور استاندار مرکزی همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، 44 طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش 470 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 سید علی آقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد:10 طرح از 44 طرح این شهرستان اقتصادی است که با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مجموع اشتغال مستقیم و غیر مستقیم طرح‌های اقتصادی شهرستان آشتیان 181 فرصت شغلی است که با آورده سرمایه گذار و پرداخت تسهیلات به بهره برداری رسیده است.

آقازاده مجموع طرح‌های عمرانی شهرستان آشتیان را نیز 34 مورد عنوان کرد و افزود: طرح های عمرانی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات دولتی در نقاط مختلف کشور شاخصه اصلی نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید است و تا کنون همه تلاش مسئولان عملیاتی کردن این آرمان است.

بهره برداری از مجتمع امدادی جمعیت هلال احمر آشتیان با یک هزار و 200 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال، بهره برداری از بوستان و زمین چمن مصنوعی شهید «رسول کشفی» به ترتیب با سه هزار متر مربع و 722 متر مربع با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال از مهمترین طرح های عمرانی شهرستان آشتیان بود که با حضور استاندار، نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی استان به بهره برداری رسید.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار17 بهمن ، کدخبر: 724970،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین