پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴
استاندار مرکزی گفت: پنج هزار فرصت شغلی در چشم انداز سه سال برای زادگاه امام راحل به ثمر می نشیند و بحران بیکاری فروکش می کند.

شعارسال:استاندار مرکزی گفت: پنج هزار فرصت شغلی در چشم انداز سه سال برای زادگاه امام راحل به ثمر می نشیند و بحران بیکاری فروکش می کند.

 سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان و شهرستان خمین، افزود: زادگاه امام راحل از جمله شهرستان های کم برخوردار استان در اشتغال پایدار است که کاستی ها در این راستا باید با تدبیر و برنامه جبران شود.
وی ادامه داد: با توجه به اقدامات خوبی که در حوزه صنعت این شهرستان انجام شده انتظار می رود تا سال 1399 سه هزار و 500 شغل در خمین ایجاد شود و به زودی مردم این خطه شاهد رونق اقتصادی و افزایش اشتغال جوانان هستند.
استاندار مرکزی اظهار داشت: واحد تولیدی کاغذ سازی خمین با ظرفیت شغلی پایدار برای 60 نفر و کارسازی غیر مستقیم برای بیش از 100 نفر با سرمایه گذاری سه هزار و 500 میلیارد ریال با حضور یکی از اعضای هیات دولت بهره برداری می شود.
آقازاده با اشاره به انتقال سهام شرکت صنایع نخ خمین به سرمایه گذار بومی این شهرستان، گفت: 130 نفر در این واحد تولیدی اشتغال دارند که این تعداد یک دهم نرخ اشتغال ظرفیت اسمی آن است.
وی تاکید کرد: تغییر در ساختار و سهامدار و نوسازی و بازسازی زیرساخت های فرسوده این واحد تولیدی در کمتر از یک سال تحولات اقتصادی خوبی را در خمین ایجاد می کند.
استاندار مرکزی با اشاره به اینکه واحد تولیدی مانا انرژی پاک از صنایع منحصربه فرد کشور واستان است، ادامه داد: ساخت این واحد در ناحیه صنعتی شهید سعیدی روستای شهابیه از توابع خمین زمینه ساز2 هزار فرصت شغلی است.
آقازاده افزود: بهره برداری از این شرکت در خمین با مشکلاتی نظیر تامین برق مواجه است که این مشکلات با پیگیری مسئولان استان و شهرستان قابل حل است و به همین منظور نشستی با حضور سرمایه گذاران این شرکت ومسئولان در استان برگزار می شود.
وی گفت: مسایل محیط زیست،خوراک و انتقال برق و آب از مهمترین مشکلات ساخت پتروشیمی این شهرستان است که با گذشت زمان این مشکلات کمتر می شود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: تکمیل پتروشمیمی خمین نیز 300 فرصت شغلی ایجاد می کند.
آقازاده خاطرنشان کرد: ساخت و راه اندازی صنایع تولیدی، رفع مشکلات صنایع و حضور سرمایه گذاران در خمین از راهکارهای برون رفت این شهرستان از بحران بیکاری است.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی در خمین سبب رونق اقتصادی و افزایش تولید در این شهرستان می شود.
استاندار مرکزی گفت: بهره برداری از صنایع بزرگ و کوچک و افزایش نرخ اشتغال بهترین پاسخ به دشمنان نظام اسلامی است که تلاش می کنند با ابزار تحریم ملت ایران را زیر فشارهای اقتصادی قرار دهند.
آقازاده اضافه کرد: اراده وتلاش مسئولان و خادمان ملت، مقاومت مردم و اتحاد دولت و ملت بار دیگر توطئه دشمنان را بی اثر می کند.
وی افزود: مردم باید شرایط اقتصادی کشور را درک کنند و پیگیری حل مشکلات جامعه وظیفه مسئولان است که نباید به این وظیفه مهم بی تفاوت باشند.
استاندار مرکزی گفت: واحدهای تولیدی و کارگران مشکلاتی دارند و تعامل دستگاه های مختلف با یکدیگر، استفاده از تمام ظرفیت ها و با پیگیری های مستمر بیش از نیمی از این مشکلات قابل حل است.
در این نشست مصوبات سال قبل ستاد اقتصاد مقاومتی خمین پیگیری و شماری از واحدهای تولیدی نیز مشکلاتشان را ن در حوزه وثایق بانکی برای دریافت تسهیلات و پروانه بهداشتی بیان کردند.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت بالاترین نرخ بیکاری استان را دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 1 خرداد 98، کدخبر: 849414، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
ایجاد اشتغال و ایجاد فرصت های شغلی باعث بهبود اقتصادی بهبود معیشت مردم میشه و مردم در راحتی بیشتری زندگی خواهند کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین