پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۶۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
سید علی آقازاده همزمان با سومین روز از دهه فجر و در دیدار با مردم شهر شهباز شازند، افزود: دشمنان همواره علیه نظام اسلامی بدخواهی می کنند .وی بیان داشت شور و شعور سیاسی و انقلابی مردم ایران سرمایه بزرگی است که همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده است.
شعار سال: استاندار مرکزی گفت: شور و شعور سیاسی و انقلابی مردم ایران سرمایه بزرگی است که همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده است.

 سید  علی آقازاده همزمان با سومین روز از دهه فجر و در دیدار با مردم شهر شهباز شازند، افزود: دشمنان همواره علیه نظام اسلامی بدخواهی می کنند اما مردم بصیر کشور توطئه آنان را بی اثر کرده اند.

وی بیان کرد: افتخارات کسب شده در جمهوری اسلامی ایران به واسطه پشتوانه قوی مردمی بوده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: اساس انقلاب همواره وحدت جو و حق محور بوده این مهم موجب شده تا مردم پشت سر رهبری دفاع جانانه از ارزش های نظام داشته باشند.

آقازاده اظهار داشت: اقشار مختلف مردم از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در برابر تحریم و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده اند و ادامه دهنده راه شهدا بوده اند.

وی در خصوص شهرستان شازند نیز گفت: طرح جامع منطقه شهباز شهرستان شازند باید با جدیت دنبال شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: منطقه بازنه شازند دارای درمانگاه است اما تجهیزات این مرکز کافی نیست و مشکل نیروی انسانی این درمانگاه نیز باید به زودی حل شود.

آقازده عنوان کرد: راه ورودی شهر شهباز چهار کیلومتر است که هشت میلیارد ریال برای آن اعتبار در نظر گرفته شده و عملیات اجرایی آن تا پایان فصل تابستان 98 تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: دولت 700 میلیارد ریال اعتبار به مسیر ازنا - شازند اختصاص داده که حدود 15 کیلومتر آن باید تا سال 1403 عملیاتی شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:14بهمن 1397،کد خبر:808087،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین