پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
محسن محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند یکی از وظایف مهم منابع طبیعی را حفظ و حراست از عرصه های ملی و جلوگیری از تصرف اراضی توسط سود جویان و زمین خواران بیان کرد و گفت: در این راستا پیگیری های متعددی در سال جاری صورت گرفته که منجر به صدور اسناد جدید از طریق سیستم کاداستر شده است.

شعار سال:


وی افزود: به منظور تثبیت مالکیت دولت بر عرصه‌های ملی در سال 95 برای 5 هزار و 600 هکتار از اراضی ملی در شهرستان شازند به نام دولت سند مالکیت اخذ شد.


رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شازند بیان کرد: تفکیک اراضی ملی از مستثنیات و اخذ اسناد اراضی ملی در کنار تسهیل امورات حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی کاهش اختلافات مردم با منابع طبیعی را نیز به دنبال داشته و زمینه‌ساز جلوگیری از تصرف این اراضی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: هدایت تصریح کرد: با صدور اسناد اراضی ملی با حدنگاری دقیق و مختصات مکانی وضعیت عرصه و تطبیق حد مالکیت اراضی متعلق به افراد حقیقی و حقوقی با اراضی ملی مشخص و به وسیله آن تثبیت حاکمیت دولت با رعایت حقوق مردم کاملاً احراز می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون از کل اراضی ملی شهرستان که شامل 167 هزار هکتار بوده بیش از 85 درصد اراضی دولتی سند دار شده است که مابقی اراضی نیز در دستور کار سند دار شدن قرار دارد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی شازند ما، تاریخ انتشار 6دی 1395، کد مطلب:4888 : www.shazandema.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین