پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
مدیرکل ثبت اسناد و املاک چهارمحال و بختیاری از صدور بیش از 22 هزار سند کاداستر در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد.
شعارسال: سید محمود بهرسی اظهار کرد: به منظور سرعت‌بخشی و دقت در عملیات نقشه‌برداری آنتن‌های (آر، تی، کی) نصب و پروژه‌های پوشش ماهواره‌ای اجرایی شد.

وی از صدور بیش از 170 سند مالکیت برای موقوفات استان در سال‌جاری خبر داد و گفت: امسال بیش از 22 هزار سند کاداستر در استان صادر شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان افزود: چهارمحال و بختیاری طی سال جاری در امور املاک توسط این اداره کل در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: زمان تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری تا 72 ساعت کاهش پیدا کرده و زمان رسیدگی به تقاضای تفکیک آپارتمانی نیز از 2 ماه به 2 روز کاهش یافته است.

بهرسی به روز شدن رسیدگی به پرونده‌های قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند و صدور 32 هزار سند در راستای قانون تعیین تکلیف اراضی، صدور 98 درصد اسناد مالکیت اراضی ملی و موات و تحقق برنامه هدف در مقوله جانمایی و پلاک گذاری و تثبیت قطعات و صدور اسناد مالکیت دولتی را از برنامه‌های مهم سال‌جاری این اداره کل برشمرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1395، کدخبر: 95112416791، www.isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین