پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
بخشدار آب‌پخش از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی آب‌پخش خبر داد.

شعارسال: علی مردانلو اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی روستاهای میاندشت، بنه عباس، مشفق آباد، گناوکان، بند محمد عبداله، مکابری، چم تنگ، بصری و اراضی نخیلات روستاهای دشتی اسماعیل خانی، بنارآزادگان، گروگزی، سه کنار و بهرام آباد به اتمام رسیده و اراضی نخیلات قلایی و بنار سلیمانی نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی، اراضی نخیلات روستاهای چهاربرج، چم درواهی و تل سبز نیز انجام خواهد شد.

بخشدار آب‌پخش بیان کرد: این طرح در بیش از ۲۴ هزار هکتار از نخیلات طرح انجام شده است و پیش‌بینی می‌شود حدود شش هزار هکتار نیز اعم از اراضی باغی و زراعی انجام شود.

وی با قدردانی از مدیران جهاد کشاورزی و همکاری خوب روستائیان و شوراهای اسلامی، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۳ ماه آینده این طرح تمام و نقشه تحویل سازمان جهاد کشاورزی و اداره ثبت اسناد و املاک تحویل شود.

مردانلو افزود: طرح کاداستر از دو منظر دارای اهمیت است؛ از بعد حقوقی که اختلافات ملکی مرتفع شده و برای کشاورزان تثبیت مالکیت می‌شود و با صدور سند تک برگ الکترونیکی کشاورزان از مزایای آن به عنوان ضمانت و همین طور اخذ تسهیلات بانکی می‌توانند استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین از بعد فنی و مدیریتی این طرح دارای اهمیت بالایی است؛ مدیریت و برنامه‌ریزی برای پیشرفت کار کشاورزی، صدور سند الکترونیک، رفع اختلاف منابع طیبیعی و کشاورزان و زمین‌های کشاورزی، نوع کاربری و نوع آبیاری آنها هم مشخص می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11دی1395، کدخبر: 3864280: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
کاداستر باید کل کشور را بگیرد به زودی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین