پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
فرماندار فراهان گفت: در صورت همکاری و تعامل مسئولین در شهرستان برای استقرار کارخانجات در شهرستان، فراهان برای همیشه در حوزه اشتغال بیمه می شود.

شعار سال:جلسه ای برای تسهیل سرمایه گذاری کارخانجات زیر مجموعه ی آلومینیوم در فرمانداری فراهان تشکیل شد. در این جلسه، سعید فائض پور، فرماندار فراهان با اشاره به استقرار صنایع پایین دستی آلومینیوم در شهرستان گفت: در صورت همکاری و تعامل مسئولان در شهرستان با استقرار این کارخانه در شهرستان، فراهان برای همیشه در حوزه اشتغال و بیکاری بیمه می شود.

وی با بیان شرایط استقرار این کارخانجات افزود: کارخانه صنایع پایین دستی آلومینیوم در ۲۰ کارخانه و هر کارخانه در ۱۰ هکتار زمین و با سرمایه ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات خارجی در شهرستان استقرار می یابد. در صورت مشخص شدن مکان مورد نیاز برای استقرار، ساخت کارخانجات آغاز می شود.

محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: با توجه به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است، همه مسئولان در این راستا و در جهت اشتغال جوانان و کاهش بیکاری مسئول هستند.

وی افزود: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید، باید حضور سرمایه داران در شهرستان را ارج نهیم و از آنها در جهت توسعه استان و بخصوص شهرستان فراهان استقبال کنیم.

حسینی با اشاره به طرح استقرار این کارخانه عظیم در فراهان اظهار کرد: باید تمامی کارشناسان در حوزه محیط زیست، برق ،آب، گاز ،مکان مناسب نظرات خود را اعلام کنند و به صورت مستندات قانونی درجهت استقرار هر چه زودتر این کارخانه گام بردارند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان با بیان اینکه شرایط و امکانات لازم برای استقرار این کارخانه از جمله نیروگاه و.... در شهرستان وجود دارد، خاطر نشان کرد: پتانسیل ها و ظرفیتهای شهرستان در مستندات اولیه جهت اقدامات کارشناسی به سرمایه گذار اعلام شود.

در پایان حجت الاسلام علی درستکار، امام جمعه فرمهین از پیگیری فرماندار فراهان جهت استقرار این کارخانه در شهرستان و همه ی افرادی که در این راستا تلاش می کنند، تقدیر کرد.







با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 22 خرداد 95، کد مطلب: 773177: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین