پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس از سفر یک روزه معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شهرستان های تفرش، فراهان و آشتیان در روز ۱۸مردادماه جاری خبر داد.

شعارسال: محمد حسینی  اظهار داشت: حمیدرضا جانباز، معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور روز چهارشنبه هجدهم مردادماه جاری به همراه تعدادی از مدیران حوزه آب و فاضلاب کشور به استان مرکزی سفر می کند و در شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان حضور خواهد یافت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: این برنامه از ابتدای صبح روز چهارشنبه از شهرستان تفرش شروع می شود و سپس معاون وزیر نیرو در شهرستان فراهان حضور می یابد.

حسینی توضیح داد: در ادامه این سفر، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به شهرستان آشتیان خواهد رفت تا در خصوص مشکلات پروژه انتقال آب هفتیان به تفرش، بررسی وضعیت و تصمیم گیری های لازم را انجام دهد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: در این سفر یک روزه همچنین به مساله آبرسانی به پنج روستای شمال شرق شهرستان آشتیان رسیدگی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه مشکلات تامین آب شهرستان فراهان به ویژه شهر فرمهین نیز مطالعاتی انجام شده که طی این سفر با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح می شود و امید است با نظر مساعد وی و تصمیم گیری لازم در این زمینه، بستر اجرای طرح آبرسانی به شهر فرمهین مهیا شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17مرداد1396، کدخبر: 4053500 : www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین