پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم با انتقاد از عدم ارائه برنامه منسجم از سوی دولت گفت: این امر موجب شده لابی های دستگاههای اجرایی برای گنجاندن موادی در لایحه برنامه افزایش یابد.

شعارسال: محمد حسینی در خصوص بودجه سال ۹۶ گفت: با توجه به بخشنامه ای که دولت برای تدوین لایحه بودجه به دستگاههای اجرایی فرستاده دو رویکرد اصلی مورد توجه قرار گرفته است. ۱- سوگیری به سمت بودجه ریزی بر اساس عملکرد ۲- جمع آوری اطلاعات کلان.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: دولت با جمع آوری اطلاعات کلان بدنبال این است که در شش ماهه آخر عمر دولت یازدهم عملکردها را نسبت به گذشته بهبود ببخشد تا از طریق این اقدام سیاسی بتواند دور آینده ریاست جمهوری را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: در بخشنامه بودجه تنها ۱۰ درصد هزینه های جاری افزایش یافته است و مقرر شده هزینه های سرمایه ای جدای از درآمد نفتی از طریق اسناد خزانه اسلامی، اوراق تسویه و مشارکت افزایش یابد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم گفت: با توجه به روند تصویب برنامه ششم در مجلس فکر نمی کنم دولت بتواند لایحه بودجه ۹۶ را به موقع به مجلس ارائه کند.

حسینی در خصوص برنامه ششم نیز ادامه داد: دولت لایحه ای منسجم و هدفدار را تدوین نکرده و به مجلس ارائه نداد و این موجب شد تا برنامه ششم در مجلس تدوین شود.

نماینده تفرش اظهار داشت: دستگاههای اجرایی از نمایندگان دعوت کرده و یا به آنها مراجعه می کنند و موادی را برای گنجاندن در لایحه برنامه به آنها ارائه می دهند تا در کمیسیون به تصویب برسد.

وی با تاکید بر اینکه این مواد با افق برنامه هماهنگی ندارد، تصریح کرد: با روند موجود به نظر می رسد برنامه ششم در راستای رفع مشکلات موجود دستگاههای اجرایی تدوین شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14آبان1395، کدخبر: 3807586: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین