پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در شهرهای زلزله زده سرویس‌های بهداشتی سیاری نداریم که به سیستم فاضلاب متصل نباشد، ضمن اینکه آب آشامیدنی سالم و پایدار نیز برای مردم فراهم است.
شعار سال: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: هم اکنون در شهرهای زلزله زده سرویس‌های بهداشتی سیاری نداریم که به سیستم فاضلاب متصل نباشد، ضمن اینکه آب آشامیدنی سالم و پایدار نیز برای مردم فراهم است.

علیرضا تخت‌شاهی ، درباره آخرین وضعیت آب و فاضلاب شهرهای زلزله زده استان اظهار کرد: زلزله بزرگ آبان سال گذشته بیشترین خسارت را به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرد و در مجموع نزدیک به 400 میلیارد تومان آسیب به خطوط و تاسیسات ما وارد شد که هنوز جبران و تامین نشده است.

وی افزود: میزان خسارت به گونه‌ای بود که حدود 90 درصد از شبکه فاضلاب شهر سرپل ذهاب را از دست دادیم که البته کار احیا آن آغاز شده تا دوباره قابل استفاده شود، اما هنوز هم کار زیادی باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه در جریان زلزله در سه مرحله اسکان اضطراری، اسکان موقت و اسکان دائم خدمات آب و فاضلاب به مردم ارائه شد، خاطرنشان کرد: در روزهای نخست از نظر ورود آب به شبکه و تامین آب برای مردم از خدماتی که بر اساس استانداردها باید ارائه شود پیشی گرفتیم و آب به میزان کافی در دسترس مردم قرار گرفت.

تخت‌شاهی با بیان اینکه ارائه خدمات اکنون و در شرایط اسکان موقت نیز ادامه دارد، عنوان کرد: اکنون حدود 80 هزار متر لوله موقت برای تامین آب بین چادرها و کانکس‌های مردم برقرار است.

وی با اشاره به نصب حدود چهار هزار چشمه سرویش بهداشتی و دوش حمام سیار در شهرهای زلزله زده، تاکید کرد: تمام سرویس‌های بهداشتی اکنون به شبکه فاضلاب وصل است.

به گفته این مسئول، کار احیا شبکه‌های فاضلاب از دست رفته نیز همزمان در حال اجرا است، زیرا بخشی از این خطوط نیز در جریان آواربرداری آسیب می‌بیند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه بیان کرد: اکنون آب سالم و پایدار در اختیار مردم شهرهای زلزله زده است و هیچ مشکلی در تامین آب این مناطق نداریم.

تخت‌شاهی با بیان اینکه کار برقراری انشعاب و نصب کنتور برای خانه‌های در حال بازسازی نیز به سرعت در حال انجام است، پیش بینی کرد، در این مناطق 25 تا 35 هزار انشعاب جدید برای مشترکین برقرار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97022312361 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
خداروشکر که این همه پیگیری دارن برای این شهر انجام میدن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین