پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از پیگیری و بررسی منشاء و کانون دود غلیظی که از دیشب تا امروز در اهواز منتشر شده خبر داد.
شعار سال: مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از پیگیری و بررسی منشاء و کانون دود غلیظی که از دیشب تا امروز در اهواز منتشر شده خبر داد.

احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در خصوص دود غلیظی که از شامگاه گذشته تا امروز در آسمان اهواز منتشر شده است، بیان کرد: تصاویر ماهواره ای شب گذشته از تالاب هورالعظیم به دلیل غبار و ابر واضح نیست و تا زمان به دست آمدن تصاویر جدید نمی توان به صورت دقیق درباره منشاء دودی که از شب گذشته اهواز را فرا گرفته نظر داد.

وی اذعان داشت: براساس این تصاویر ماهواره ای، قسمتی از هورالعظیم در عراق هنوز درگیر آتش سوزی است و از آن دود کمی بلند می شود، از سوی دیگر عصر دیروز نیز قسمتی از هورالعظیم در ایران و در منطقه چذابه دچار آتش سوزی شده بود که بعد از حدود 6 ساعت خاموش شد، اما با توجه به اینکه دود در شهرهای سوسنگرد و هویزه گزارش نشده، تا زمان به دست آمدن اطلاعات بیش تر، نمی توان گفت کانون دود دیشب اهواز کجاست.

لاهیجان زاده با بیان اینکه با تیم پرواز اطفاء حریق تماس گرفته شده گفت: آن ها برای انجام عملیات اطفا در صورت لزوم اعلام آمادگی کرده اند.

بعد از اعلام خبر مهار آتش سوزی در هورالعظیم این دومین بار است که دود غلیظ تا اهواز را فرامی گیرد.

تالاب مرزی هورالعظیم در جنوب غربی کشور، در خوزستان قرار دارد که یک سوم از آن در ایران و دوسوم در عراق واقع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 7 مرداد 1397، کدخبر: 6614327 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین