پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
فرماندار هویزه گفت: طی یک ماه گذشته که تالاب هورالعظیم در خاک عراق دچار آتش سوزی شده بیش از ۲۵۰ نفر به مراکز درمانی و درمانگاه‌ها مراجعه کرده و تحت معالجه قرار گرفته اند.

شعار سال: ناظم ثبوتی، فرماندار هویزه با اشاره به آتش سوزی تالاب هورالعظیم بیان داشت: بیش از 250 نفر طی یک ماه گذشته که تالاب هورالعظیم در خاک عراق دچار آتش سوزی شده به مراکز درمانی و درمانگاه ها مراجعه کرده و تحت معالجه قرار گرفته اند.

وی افزود: از زمان آغاز آتش سوزی هور و دود گرفتگی، همه دستگاه ها به ویژه مراکز درمانی به حالت آماده باش هستند و آتش در حال پیشروی در تالاب است که بیشتر در بخش های شمالی هورالعظیم قرار دارد.

ثبوتی عنوان کرد: رهاسازی آب از سد کرخه و از سهم آب بخش ایرانی هورالعظیم برای مرطوب کردن بخش عراقی این تالاب در دست بررسی است اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

فرماندار هویزه گفت: گروهی از کارشناسان محیط زیست و اداره کل بحران خوزستان در حال بررسی این مساله هستند که آیا رهاسازی آب، در آبگیری نقاط دود و آتش در خاک عراق موثر خواهد بود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 26 مرداد 97، کد مطلب: 6635096، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین