پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
عیسی کلانتری ،رییس سازمان محیط زیست گفت: دود و غبار ناشی از آتش‌سوزی بخش عراقی هورالعظیم به سمت ایران می‌آید اما تلاش می‌کنیم که خود آتش سوزی به سمت ایران نرسد.
شعارسال : عیسی کلانتری ،رییس سازمان محیط زیست در حاشیه جلسه هیات دولت این هفته در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی اخیری که در عراق رخ داده است، گفت: آتش سوزی در بخش عراق است و در بخش ایران نیست.  ورود به عراق برای امدادرسانی به ویژه برای هلی‌کوپترها مشکلات زیادی دارد چون در عراق فقط عراقی‌ها تصمیم‌گیرنده نیستند.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای خوزستان نمی‌دانم که مهار شدن آتش‌سوزی هورالعظیم چقدر طول می‌کشد اما تا دیشب امدادرسانی‌ها موثر بود.

کلانتری در پایان گفت: وقتی که دود از طرف عراق به سمت ایران می‌آید کاری نمی‌شود کرد جز این‌که مردم با استفاده از ماسک‌ها پیشگیری‌های لازم را انجام دهند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 3 مرداد 97 ، کدخبر: 97050301789 ، isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
امیدوارم بشه کاری کرد
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین