پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۵۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
دبیر فدراسیون والیبال گفت: خدا شاهد است که نه با کسی درگیر شدم، نه کسی را هل دادم و نه با کسی دعوا کردم
شعارسال:دبیر فدراسیون والیبال گفت: خدا شاهد است که نه با کسی درگیر شدم، نه کسی را هل دادم و نه با کسی دعوا کردم.

امیرحسین منظمی درمورد خبرحمله رئیس و دبیر فدراسیون والیبال به یک خبرنگار در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که من فردی فرهنگی و ارزشی هستم. متاسفانه برخی از آقایان نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند که این موضوعات را مطرح می‌کنند. شخصیت من اجازه نمی‌دهد که بخواهم با کسی درگیر شوم.

وی ادامه داد: خدا شاهد است که نه با کسی درگیر شدم، نه کسی را هل دادم و نه با کسی دعوا کردم. ماجرا از این قرار بود که خبرنگاری در حین مصاحبه از ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال سوالاتی مطرح کرد که ضیایی ناراحت شد. من در حال استقبال از قهرمانان تیم ملی جوانان بودم که ناگهان متوجه سر و صدایی شدم.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: وقتی نزد ضیایی آمدم شنیدم که او به خبرنگار می‌گوید این چه سوالی است که می‌پرسید؟ چرا قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان را زیر سوال می‌برید؟ ظاهراً خبرنگار سوالی درمورد لیست روسای ورزشی بازنشسته پرسیده بود.

منظمی ادامه داد: در حالی که ضیایی با خبرنگار در حال صحبت کردن بود متوجه شدم که فیلمبردار مشغول تصویربرداری است که از این اتفاق ناراحت شدم. به او گفتم که از این صحنه‌ها تصویربرداری نکن، چون صحبت‌های خصوصی در حال مطرح شدن است، اما او به تذکر من توجهی نکرد.

وی گفت: می‌خواستم دستم را دراز کنم و به سمت لنز دوربین ببرم که فیلمبردار چند قدم به عقب رفت و به کارش ادامه داد. این تمام ماجرا بود و نمی‌دانم چرا این اتفاق را به گونه دیگری منعکس کردند. من با هیچکس درگیر نشدم و فقط به فیلمبردار تذکر دادم که از صحبت‌های خصوصی تصویربردار نکند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 9مرداد97، کدخبر: 13970508001009، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین