پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی از به بهره برداری رسیدن طرح دو بانده شدن بزرگراه مرند – ایواغلی تا پایان سال جاری خبر داد.
شعارسال: ابوالقاسم سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ، گفت: ۲۰ کیلومتر باقی مانده جاده بین المللی کشکسرای - ایواغلی تا پایان امسال دو بانده می شود.

وی افزود: طرح دو بانده شدن جاده مرند – ایواغلی به طول ۳۵ کیلومتر اجرا می شود که تاکنون از ۱۵ کیلومتر آن بهره برداری شده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: قطعه اول این بزرگراه به طول ۱۵ کیلومتر از شهر مرند تا شهر کشکسرای است که سال گذشته زیربار ترافیک رفته است.

وی گفت: قطعه دوم این بزرگراه هم به طول ۲۰ کیلومتر است که امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه با اتمام این طرح تلفات جانی در این بزرگراه به حداقل خواهد رسید، تاکید کرد: این طرح به دلیل کم کاری برخی پیمانکاران تاکنون به اتمام نرسیده و باید مدیران شهرستان با همت بیشتر این بزرگراه تا پایان امسال به اتمام برسانند.

گفتنی است، این بزرگراه طبق اعلام مسئولان دولتی مقرر شده بود بهمن ماه سال ۱۳۹۳ به بهره برداری برسد که با کم کاری پیمانکاران و عدم پیگیری جدی مسئولان، پس از گذشت چهار سال هنوز به اتمام نرسیده است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 4364168،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
امیدوارم واقعه به بهره برداری برسه وتصادفات کمتر بشه ومردم با خیال راحتتر مسافرت کنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین