پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
عضو شورای شهر بوشهر با انتقاد از عملکرد شهرداران پیشین گفت: شهرداری بدهی‌های فراوانی دارد که بعد از بازرسی و حسابرسی مشخص می‌شود چقدر از درآمدهای شهرداری در خارج از شهرداری هزینه شده‌است.

شعار سال: طاهره شمشیری، عضو شورای شهر بوشهر با بیان این‌که شهرداری نباید پایگاهی برای گرفتن پست و مقام‌های بالاتر برخی اشخاص در استان و کشور باشد، افزود: در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر نمی‌بریم، بیمه به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه‌ها از آبان ماه تا فروردین می‌خواهد تمام اموال شهرداری را مصادره کند؛ اداره مالیات نیز حساب‌های اعضا هیات مدیره را مصادره و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: من نمی‌دانم این پول‌ها کجا رفته که ما الان این همه بدهی داریم؛ پول‌هایی از قبیل ارزش افزوده که استانداری به شهرداری داده کجا هزینه شده است؟ ما نه نمود بیرونی آن را می‌بینیم که بگوییم کار عمرانی یا کار خدمات شهری انجام شده و نه نمود داخلی می‌بینیم که بگوییم افزایش حقوق آن‌چنانی به کارکنانشان داده شده است.

وی ادامه داد: شهرداری حتی با کسر کردن از حقوق کارکنان، بیمه را هم پرداخت نکرده، ظلمی که به کارکنان شهرداری و شهر شد، غیرقابل بخشش است.

شمشیری تاکید کرد: این تخلفات ناشی از مدیریت اشتباه افرادی است که به جای فکر کردن به منافع مردم شهر خود و سازمان‌ها و شهرداری، به فکر منافع شخصی خود بودند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی اسکان، تاریخ 10 مرداد 97، کد مطلب: 12861: www.eskannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
و خب اخر تموم فساد ها در چند مدت اخیر داره ختم میشه به شهرداری ها! امان از شهرداری!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین