پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
استاندار گلستان گفت: در سال‌های اخیر در بحث عمرانی کارهای زیادی در شهر گرگان صورت گرفته اما نتوانسته است مشکل ترافیک این شهر را برطرف کند.
شعار سال: استاندار گلستان گفت: در سال‌های اخیر در بحث عمرانی کارهای زیادی در شهر گرگان صورت گرفته اما نتوانسته است مشکل ترافیک این شهر را برطرف کند.

سیدمناف هاشمی صبح امروز در مراسم رونمایی از 20 دستگاه اتوبوس شهری به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر در بحث عمرانی کارهای زیادی در شهر گرگان صورت گرفته اما نتوانسته است مشکل ترافیک این شهر را برطرف کند.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی نزد مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است، افزود: منابع اعتباری که در شهر هزینه می‌شود در قالب مشارکت مردم با این مجموعه است.

استاندار گلستان ادامه داد: همکاری مردم در توسعه شهری امری نیست که بتوان به سادگی از آن چشم‌پوشی کرد زیرا موفقیت شهرداری‌ها در گرو مشارکت مردم قرار دارد.

وی تأکید کرد: مدیریت شهری باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کند تا مردم در همه امور همراه آن باشند. برای اینکه بتوانیم شهری سالم و پاک داشته باشیم، می‌توانیم از این راهکار موثر بهره ببریم.

هاشمی اشاره به اهمیت موضوع فرهنگ‌سازی در توسعه شهری گفت: همه بخش‌ها از جمله بحث بازیافت و تفکیک از مبدا موضوع  مهمی است که باید شهروندان را نسبت به انجام آن ترغیب کنیم.

وی افزود: همه المان‌ها، معابر، میادین شهر، اتوبوس‌ها و غیره جزو منابع مردم است و همه باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

استاندار گلستان در ادامه به موضوع بافت فرسوده و توجه شهرداری گرگان برای نوسازی این بافت اشاره کرد و افزود: در دوره 4 ساله  مدیریت شهری باید در حوزه بافت فرسوده وارد کنیم و سهم زیادی را هم برای بخش خصوصی در نظر بگیریم.

وی به پرداخت تسهیلات در حوزه بازسازی بافت‌های فرسوده اشاره کرد و گفت: این امر فرصت خوبی برای استفاده از منابع بانکی است و باید شهرها را با این کار در برابر حوادث بیمه کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397، کدخبر: 1794306 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
0
0
ا.ف75
مگه اینا تو تهران تونستن کاری از پیش ببرن؟ سهرای دیگه پیشکش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین