پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۸۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
استاندار گلستان بر لزوم کاهش فجایع فاضلابی به مسؤولان آبفا شهری گرگان هشدار داد و خواستار تسریع در اجرای پروه‌های این حوزه شد.
شعار سال: استاندار گلستان بر لزوم کاهش فجایع فاضلابی به مسؤولان آبفا شهری گرگان هشدار داد و خواستار تسریع در اجرای پروه‌های این حوزه شد.

 سیدمناف هاشمی در پاسخ به این سوال مبنی بر اقدامات ضرب‌الاجلی استان برای کاهش هدررفت آب از شبکه‌های فرسوده اظهار کرد: پروژه‌های آب و فاضلاب در کل کشور به دلیل محدودیت‌های مالی سرعت ندارد ما تلاش کردیم از طریق وزارت نیرو و مسؤولان استانی سرعت اجرای پروژه‌ها را بیشتر کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: مسائلی که در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد اگر شبکه‌ها را به یکدیگر وصل نکنند مجبوریم در برخی نقاط؛ فاضلاب را به وسیله لجن‌کش‌ها در نقاط زیبای استان تخلیه کنیم.

هاشمی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب از سوی مسؤولان آبفار شهر گرگان شد و افزود: به ما قول دادند طی سال‌های1397 و 1398 شبکه‌های آب و فاضلاب را در دو نقطه استان به بهره‌برداری برسانند.

وی در خصوص آخرین وضعیت آشوراده گفت: ما می‌خواهیم روال قانونی را در زمینه آشوراده شروع کنیم که مجوز اجرا در تیرماه اخذ می‌شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه در آشوراده بلندمرتبه‌سازی اتفاق نمی‌افتد، ابراز کرد: ما علاقمند هستیم آنجا را احیا کنیم، در 20 الی 30 سال گذشته آشوراده نابود شد و این به مصلحت کشور نیست.

هاشمی در خصوص نجات خلیج گرگان بیان کرد: سه راهکار برای احیای خلیج گرگان مطرح است لایروبی از کانال ارتباطی چاپاقلی که راحت‌تر و سریع‌تر عملیاتی می‌شود یا اینکه بهبود لایروبی منتهی به خلیج گرگانرا از طریق رودخانه‌هایی که حوزه مازندران و گلستان است راهکار سوم انتقال آب از نکارود که امکان کمتری دارد.

وی در خصوص تقویت اشتغال در استان گفت: 162 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به چهار بانک استان ابلاغ شده است، وضعیت استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال بد نیست.

استاندار گلستان از ایجاد چهار تیم ویژه اجرایی، بانکی و نظارتی برای استقرار در چهار بانک برای بررسی ارائه تسهیلات ارزان قیمت روستایی و تسریع سرعت کار خبر داد و بر لزوم برطرف شدن اشکالات آئین‌نامه‌ای تأکید کرد.

هاشمی؛ تصمیمات تیم‌های ویژه مورد اشاره را به منزله تصمیم استاندار دانست و گفت: این چهار تیم در بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست و صندوق کارآفرینی امید مستقر می‌شوند و طی یک هفته به بررسی پرونده‌های تسهیلات ارزان قیمت روستایی خواهند پرداخت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4 تیر 1397، کدخبر: 13970404000410 ، www.golestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
0
فجایای فاضلابی ؟؟؟؟
این شد اصطلاح مورد استفاده یک مدیر ارشد استان؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
باید برای تصفیه فاضلاب های شهرک های صنعتی فکر نوسازی کرد
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین