پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۲۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
سیدمناف هاشمی، عصر شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مشکلات عمده کامیون داران برطرف شده و در سطح استان عالی عمل می کنند.
شعار سال: استاندار گلستان با بیان این که مشکلات کامیونداران گلستانی برطرف شده است، گفت: ۱۱۰ مرکز خرید در گلستان وجود دارد.
 سیدمناف هاشمی، عصر شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مشکلات عمده کامیون داران برطرف شده و در سطح استان عالی عمل می کنند.

وی ضمن تشکر از زحمات آن ها، افزود: خواسته های آن ها تا جایی که مقدور بود با همکاری راهداری و حوزه های مرتبط برطرف شد و به یک تفاهم در قیمت رسیدیم.

هاشمی تصریح کرد: در حوزه محصولاتی کشاورزی چون گندم، کلزا، جو و غیره اقدامات خوبی صورت گرفته و ۱۱۰ مرکز خرید گندم در استان مهیا است.

وی اظهار کرد: مشکل اساسی در زمینه خرید سیب زمینی ایجاد شده بود؛ اگر قیمت سیب زمینی پایین تر از ۴۱۲ تومان بود کشاورزان می توانند آن را به مراکز خرید ما بفروشند.

* معرفی نامه کشاورزان

استاندار گلستان گفت: مشکل دیگر لزوم داشتن معرفی نامه برای گندم کاران بود که این مسأله با مذاکره و تفاهم با جهاد کشاورزی مبنی بر این که ضرورتی ندارد همه کشاورزان، معرفی نامه داشته باشند، برطرف شد.

هاشمی با بیان این که سامانه ای که اسم و مشخصات کشاورز در آن آمده ملاک کار ما است، ادامه داد: نام و مشخصات برخی از کشاورزان که حدوداً ۱۰ درصد هستند در سامانه نیست و برای جلوگیری از ورود افراد سودجو به ناچار این افراد باید معرفی نامه داشته باشند.

وی با اشاره به این که این عمل شرایط را برای جهاد کشاورزی آسانتر می کند، افزود: امیدواریم در فصل برداشت محصول شرایط وضعیت جوی طوری باشد که محصولات همان طور که پیش بینی شده، جمع آوری شود.

هاشمی گفت: مراکز خرید به اندازه کافی ایجاد شده و اگر مرکزی شلوغ بود نمایندگان ما کشاورزان را به مراکز دیگری هدایت می کنند.

وی افزود: اگر تناژ ماشینی بین پنج تا هفت تن باشد با هماهنگی های صورت گرفته به مراکز دیگری معرفی می شود.

هاشمی همچنین گفت: بعضی از مراکزی که به دلایل مختلف از جمله کسری تعطیل شده، اگر اعتراضی دارند می توانند آن را به صورت مکتوب به دادگستری یا به اداره غله استان اعلام تا در جلسه بررسی مورد تجدید نظر قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 4312491 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
دولت خیلی خوب تونست با این ها کنار بیاد و این مشکل رو حل کنه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
ای کاش تو همه زمینه ها قبل از اینکه نارضایتی پیش بیاد بیایم و مشکلات مردم را برطرف کنیم
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین