پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
استاندار گلستان گفت: با ۲ حامی مالی برای تشکیل تیم فوتبال لیگ دسته‌دوم گلستان وارد مذاکره شدیم که تفاهم‌نامه با یک حامی مالی نهایی شده اما هنوز به مرحله امضاء نرسیده و تا چند هفته آینده تکلیف تیم لیگ دسته‌دومی برای گلستان نهایی می‌شود.
شعار سال: استاندار گلستان گفت: با ۲ حامی مالی برای تشکیل تیم فوتبال لیگ دسته‌دوم گلستان وارد مذاکره شدیم که تفاهم‌نامه با یک حامی مالی نهایی شده اما هنوز به مرحله امضاء نرسیده و تا چند هفته آینده تکلیف تیم لیگ دسته‌دومی برای گلستان نهایی می‌شود.
سید مناف هاشمی در حاشیه اکران خصوصی فیلم "فرشاد آقای گل" که به‌عنوان میهمان ویژه از ابتدا تا انتهای پخش فیلم در سالن سینما حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از تهیه‌کنندگان این فیلم مستند، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توفیق داشتم این فیلم را ببینم و خیلی خوشحالم که یک گلستانی این فیلم را ساخته است.

وی ادامه داد: امیدوارم این توفیق را داشته باشم علاوه بر اینکه تلاش می‌کنیم وضعیت همه رشته‌های ورزشی در استان بهتر شود، در دوران کاری خودمان بتوانیم تیم فوتبال استان گلستان را هم فعال کنیم.

وی تأکید کرد: ما باید استعدادهای خودمان را در استان شناسایی کنیم چون ما می‌توانیم جوانانی را داشته باشیم که امثال فرشاد پیوس بتوانند در فوتبال بدرخشند.

استاندار گلستان در پاسخ به خبرنگاری مبنی بر اینکه این خرید تیم لیگ دسته‌دومی در چه مرحله‌ای است، تصریح کرد: ما تفاهم‌نامه‌ای را با یک حامی مالی داخل استان نهایی کردیم اما این تفاهمنامه هنوز امضا نشده است.

هاشمی گفت: با حامی مالی شماره دومی هم وارد مذاکره شده‌ایم و امیدوارم ظرف چند هفته آینده یکی از این دو حامی مالی را درگیر تیم دسته‌دومی بکنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تا پایان تابستان این اتفاق رقم خواهد خورد یا خیر، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد که اگر این‌طور نشود مجبور هستیم خودمان از جیب ورزش استان این اتفاق را رقم بزنیم.

فیلم مستند "فرشاد آقای گل"، داستان زندگی فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال پرسپولیس و فوتبال کشورمان در سینما کاپری گرگان با حضور فرشاد پیوس و جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان گلستان، مسئولان بلندپایه استان همانند استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و اهالی ورزش و فرهنگ و سینما به‌صورت خصوصی اکران شد.

نویسندگی و کارگردانی این فیلم مستند را "جعفر صادقی" هنرمند گرگانی به‌عهده داشت که به‌گفته خودش در یک فرآیند سه‌ساله تهیه شد و سال گذشته در جشنواره بین المللی تهران از میان 632 اثر به‌عنوان جذاب‌ترین فیلم انتخاب شد.

در این فیلم مستند، حمیدرضا کیوانفر به‌عنوان مدیر تصویربرداری، مسعود طهماسبی به‌عنوان تصویربردار، امیر شمس به‌عنوان آهنگساز، بهرام عظیمی مسئول اصلاح رنگ و نور و جعفر صادقی به‌عنوان تدوینگر فعالیت داشتند که تمامی عوامل تهیه این فیلم مستند از هنرمندان شهرستان گرگان هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23 تیر 1397، کدخبر: 1775240 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
استان گلستان با جوانان توانمندی که داره به راحتی میتونه در زمینه فوتبال افتخارافرینی برای مردم استان به دنبال بیاوره
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
باید پتانسیل و زیر ساخت های این مسئله در استان ایجاد بشه تا بتونیم از این قضیه برای پیشرفت فرهنگی استفاده بشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین