پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
استاندار گلستان گفت: در حوزه سلامت و بهداشت مدیران دستگاه های مربوطه باید دغدغه مند بوده و حساسیت ویژه داشته باشند زیرا کوچکترین قصوری در این بخش به اعتماد مردم، لطمه وارد می کند.

شعار سال: سید مناف هاشمی، در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، به تحقق حقوق شهروندی با توجه به طرح سلامت اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از شاخص های حقوق شهروندی برقراری عدالت و عدم تبعیض، احترام به مردم و حقوق خاص تقسیم بندی شده و همه ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی مرتبط با سلامت است که باید به این امور توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: نقش پزشکان و فعالان عرصه سلامت نقش ویژه ای است و باید حقوق مردم به صورت جدی مورد توجه باشد.

همچنین در این جلسه عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دبیر کارگروه سلامت و امنیت غذایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز گفت: ۲۵ بیمارستان آماده باش، ۳۶ پایگاه اورژانس جاده ایی، ۵۸ آمبولانس در جاده ها و حوزه های شهری فعالیت داشتند.

وی افزود: تعداد ۱۳ هزار نفر در علوم پزشکی گلستان مشغول به فعالیت هستند و ۷۵۰ نفر در آموزش عالی و ۳۰۳ نفر عضو هئیت علمی و حدود سه هزار و ۱۳۰ دانشجو در دانشگاه های تابعه علوم پزشکی اعم از دولتی و پردیس خودگردان مشغول به تحصیل هستند.

همچنین در این جلسه علی اصغر طهماسبی ریاست کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلستان گفت: کارگروه سلامت یکی از منظم ترین جلساتی است که برگزار و تمام مصوبات از سوی دبیر خانه مربوطه پیگیری می شود .

وی همچنین افزود: پیشگیری از بیماری های واگیر دار از جمله سالک و آنفلانزایی حاد پرندگان، ساماندهی فروشگاه ها عرصه لبنیات محلی و همچنین برخورد با کشتارگاه های غیر مجاز از جمله فعالیت های کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گلستان بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 30 فروردین 97، کدمطلب:4275797، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
متاسفانه در شرایط حاضر فاصله گرفتن از تمیزی و نظافت در میان جامعه سبب گسترش برخی بیماری های خاص شده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین