پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۰۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شرایط کنونی جامعه ، گفت: ریال و پاسپورت ایرانی نابود شده است.

شعار سال: فریدون احمدی گفت: به مدیران جمهوری‌اسلامی باید نوبل شیمی داد چون هیچ‌کس تا کنون نتوانست ریال را با این مهارت نابود کند. پول ملی ما نابود شده و باید در این بین کسی پاسخگو باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید به مجلس بیاید و پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد، اضافه کرد: ملت مقصر وضعیت کنونی نیست بهتر است شخص رئیس جمهور ، مجلس و یا قوای دیگر پاسخگو باشند.

وی با تاکید براینکه تنها ریال ایران در شرایط موجود نابود نشده، ادامه داد: به غیر از ریال، پاسپورت ایران هم نابود شده‌است.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت موجود، یادآورشد: در شرایط حاضر مردم از همه ناراضی‌اند حتی از خود ما مجلسی‌ها؛ وضعیت کنونی در شأن مردم و نظام ما از جمیع جهات نیست.

احمدی گفت: باید یک عده پاسخگو باشند و اگر نتوانستند کاری بکنند از دیگران کمک بگیرند بنابراین در شرایط حاضر بهترین زمان برای سوال از آقای رئیس جمهور همین امروز است. البته آقای رئیس جمهور باید خودشان داوطلبانه به مجلس می آمدند و پاسخگوی شرایط موجود می شدند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر سوالات انجام شود ما نمایندگان هم در جریان امور دولت قرار می گیریم، خاطرنشان کرد:‌ اگر کاری از دست دولت برنیامد ما در مجلس باید به آن کمک کنیم.

وی طرح سوال از رئیس‌جمهور را فرصت خوبی برای رئیس جمهور و هیئت دولت عنوان و خاطرنشان کرد: نباید در برابر اینکه رئیس جمهور به مجلس می آید مقاومت کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخگویی و بازگشت آرامش به بازار و مردم خوب است زیرا مملکت ما براساس دموکراسی و مردمسالاری است نه دیکتاتوری.

احمدی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ما نظام دیکتاتوری نیست که رئیس جمهور پاسخگوی مردم و مجلس نباشد، تصریح کرد: هرکس از مردم رای گرفته باید پاسخگو باشد و رئیس جمهور نیز از این امر مستثنی نیست.

وی گفت: به نظر من دوستان اشتباه می‌کردند که در برابر آمدن رئیس جمهور به مجلس مقاومت می کردند و می‌گفتند آقای رئیس جمهور نباید به مجلس بیاید. وی گفت:‌ کشور برای شرایط کنونی هیچ مدل مفهومی ندارد، نمی‌شود منتظر ماند که کی به زمین می خوریم.

احمدی با تاکید براینکه رئیس جمهور باید به مجلس بیاید و پاسخگوی نمایندگان مردم در خانه ملت باشد، یادآورشد: رئیس جمهور باید با سایر قوا تعاملات بیشتری داشته باشد و از سویی ما هم بدانیم چقدر مشکلات موجود داخلی و چه قدر آن خارجی است.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید بدانیم در شرایط کنونی چه قدر از مشکلات کشور گردن آمریکا، چه قدر گردن اسرائیل، چه قدر گردن مجلس و چه قدر آن گردن مدیریت‌ها است.

وی با بیان اینکه باید ببینیم در شرایط کنونی چه کسانی کم کاری کرده اند که کشور به اینجا رسیده ، خاطرنشان کرد: قیمت اقلام و کالاها لحظه‌ای شده و در زمان خرید اجناس، فروشنده اول می پرسد اجازه بدهید زنگ بزنم ببینم که قیمت این جنس بالا رفته است یا نه؛ این که مملکت‌داری نمی شود.

احمدی با انتقاد از وضعیت کنونی اقتصاد کشور، ادامه داد: در چنین شرایطی آقای رئیس جمهور باید بیاید و پاسخ دهد که چرا مردم شب می‌خوابند و صبح که از خواب بیدار می شوند زندگی‌شان نصف می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 15 مرداد 97، کد مطلب: 652840، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
0
0
ا.ف75
چرا هر سه قوا؟ همونی باید پاسخگو باشه که میگفت عزت رو بر میگردونم به پاسپورت های ایرانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
0
0
متاسفانه در این کشور کسی پاسخگو نیست و همه طلب کارند م.ق 71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین