پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۳۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، بابیان اینکه طرح «مهارت‌آموزی در محیط کار» اجرایی می‌شود، گفت: این طرح با کارآمدی بیشتر از سوی مسئولان باید دنبال شود.

شعارسال: حشمت‌الله عسگری عصرسه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی پیرامون اجرای طرح مهارت‌آموزی محیط کار واقعی به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به ناکارآمد بودن شیوه‌های فعلی مهارت‌آموزی در جامعه، خاطرنشان کرد: متأسفانه آموزش‌های ارائه‌شده مهارت‌آموزی در مقاطع زمانی و مکانی مختلف، متناسب با نیاز بازار کار نبوده و تأثیر فراوانی در جذب مهارت آموزان نداشته است که انتظار می‌رود طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی با کارآمدی بیشتری دنبال شود.

وی با بیان این‌که اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی به افزایش پذیرش در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هم منجر خواهد شد، افزود: اگر موانع اجرای صحیح این طرح همچون بحث بیمه تامین اجتماعی، انعقاد قرارداد کار و... رفع شود به احیای مشاغل سنتی نیز کمک خواهد کرد و بر جذابیت آموزش‌های فعلی نیز افزوده‌شده که حتی پیش‌بینی می‌شود توفیق این طرح از مهارت‌آموزی بیشتر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان ضمن تأکید بر تولید محتوا و افزایش اطلاع‌رسانی، اجرای این طرح از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای به کمک رسانه‌ها را یادآور شد و افزود: با توجه به ارتباط اصناف با واحدهای صنفی برای پیشبرد اهداف این طرح، انتظار می‌رود که اصناف تعامل و ارتباط بیشتری با سازمان فنی و حرفه‌ای برقرار کنند.

عسگری بابیان اینکه همه مشکلات نظام‌ مهارتی با اجرای این طرح حل شود، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت واقعی اقتصاد و بخش خصوصی باید در کنار برخی دستگاه‌های متولی ازجمله آموزش‌وپرورش، جهاد و میراث فرهنگی و تقویت طرح‌هایی همچون سرباز مهارت در این شرایط ویژه اقتصادی با جدیت اهداف این طرح را در محیط کار واقعی دنبال کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 16 مرداد 1397 ، کد خبر: 4368892 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
ا.ف75
این خیلی میتونه خوب باشه ولی حس میکنم شبیه شعار باشه چون تامین اعتبار همچین چیزی خیلی هزینه به جاهایی تحمیل میکنه که خودشون تو خرج های اولیه شون موندن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
0
0
طرح خوبیه باعث میشه بعدا افراد متخصص تری وارد بازار کار بشن م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
این طرح تو همه شهر ها اجرایی بشه برای اینده کاری خیلی خوبه م.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
این طرح خوبیه ولی متاسفانه کارگرها فقط برای فرار از کار در محیط کار ازش استفاده میکنند
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین