پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
ولیعهد سعودی با اصلاحات جدید در جامعه عربستان تصمیم گرفته است تا عربستان را به یک جامعه مدرن و آزاد مبدل کند و تلاش می‌کند در رقابت با دیگر کشور‌ها جایگاه بهتری کسب کند.

شعارسال: شهر جده که به عروس دریای سرخ مشهور است، در غرب عربستان قرار دارد. این شهر پایتخت اقتصادی و گردشگری عربستان سعودی است.

ولیعهد سعودی با اصلاحات جدید در جامعه عربستان تصمیم گرفته است تا عربستان را به یک جامعه مدرن و آزاد مبدل کند و تلاش می‌کند در رقابت با دیگر کشور‌ها جایگاه بهتری کسب کند. با اصلاحات اخیر در زمینه اجتماعی و به طور خاص حضور زنان در عرصه‌های مختلف شاید به شکل‌گیری یک انقلاب اجتماعی در این کشور بتوان امید بست. 

  زنان عربستانی از ابتدای سال میلادی ۲۰۱۸ توانستند با حضور در استادیوم‌های ورزشی مسابقات را از نزدیک تماشا کنند، سینما‌ها پس از نزدیک به ۴ دهه بازگشایی شدند، زنان همچنین می‌توانند رانندگی کنند، کنسرت‌های موسیقی و نمایش‌های مد در شهر‌های مختلف عربستان برگزار می‌شود و تابوی آوازخوانی زنان در تلویزیون دولتی شکسته شده است. با وجود تمام این تغییرات باید منتظر واکنش هسته سخت و سنتگرای جامعه پدر سالار عربستان نیز بود! آلبوم زیر تصاویری است که دیوید لون، عکاس گاردین از جده، دومین شهر بزرگ عربستان سعودی به ثبت رسانده است.







سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 17مرداد1397، کدخبر: 370154: www.fararu.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین