پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
معاون برنامه‌ریزی راهبردی و همکاری‌های بین‌المللی در شرکت فرودگاه‌ها از انعقاد تفاهمنامه این شرکت با ایتالیایی‌ها خبر داد و گفت: طی این تفاهمنامه علاوه بر احداث ترمینال جدید فرودگاه مهرآباد با اعتبار 260 میلیون یورو به مساحت 80 هزار مترمربع٬ انتقال تکنولوژی بازسازی و نوسازی عوامل پروازی، مطرح شد.

شعارسال: احمدرضا بیاتی دوستی گفت: هیات ایتالیایی روز چهارشنبه(25 فروردین ماه) وارد شرکت فرودگاه‌ها شد و مذاکراتی صورت گرفت که در پایان این مذاکرات دو تفاهمنامه میان شرکت فرودگاه‌ها با دو شرکت سرمایه‌گذارایتالیایی SEA و VITALY منعقد شد.

وی درباره تفاهمنامه با شرکت ایتالیایی SEA گفت: انتقال تکنولوژی برای بازسازی و نوسازی عوامل پروازی در فرودگاه‌ مهرآباد و انعقاد تفاهمنامه برای ساخت ترمینال جدید، بازسازی ترمینال‌های موجود و بهسازی سطوح پروازی این فرودگاه از مفاد این تفاهمنامه بوده است.

وی ادامه داد: در این تفاهمنامه انتقال تکنولوژی بازسازی و نوسازی عوامل پروازی در فرودگاه‌ با آموزش نیرو‌های انسانی برای استفاده از تجهیزات و استفاده از تسهیلات نوین پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی راهبردی و همکاری‌های بین‌المللی در شرکت فرودگاه‌ها گفت: براساس تفاهمنامه با شرکت ایتالیایی SEA تمامی سرمایه‌گذاری و رسیدگی به مسائل فنی پروژه‌های تعیین شده در فرودگاه مهرآباد برعهده شرکت سرمایه‌گذار ایتالیایی است و آن‌ها موظف‌اند از جدیدترین امکانات و تجهیزات فرودگاهی مسافری دنیا در فرودگاه مهرآباد استفاده کنند.

وی توضیح داد: بر اساس تفاهمنامه با شرکت SEA ترمینال جدید فرودگاه مهرآباد با مساحت 80 هزار مترمربع طی سه سال احداث خواهد شد. با ساخت و بهره‌برداری از این ترمینال، ظرفیت فرودگاه مهرآباد به 20 میلیون مسافر در سال افزایش خواهد یافت.

بیاتی دوستی یادآور شد؛ طرح این تفاهمنامه با همکاری مشترک بخش فنی شرکت فرودگاه‌ها طراحی و تدوین می‌شود سپس مراحل فنی و اقتصادی تفاهمنامه در راستای اجرای احداث ترمینال جدید مهرآباد عملیاتی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 28فروردین1395، کدخبر: 161340: www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین