پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
مدینه منوره و طیبة الطیبة شهر پیامبر گرامی اسلام، محل نزول وحی، مركز ایمان و پس از مكۀ مكرمه خداوند این شهر را حرم امن، مقدس و بهترین جای روی زمین و مبارک قرار داده است.

شعار سال: اولین كاروان های حق برای نجات بشریت از تاریكی های ضلالت و گمراهی، و هدایت آنان به نور حق از مدینه رهسپار گردید و نور حق درخشیدن گرفت و جهان را با شعاع هدایت و ایمان روشن نمود. مدینه منوره شهر هجرت حضرت محمد مصطفى صلی الله علیه و آله و سلم است، ایشان برای هجرت شان مدینه را انتخاب كردند و تا آخرین رمق حیات در همین شهر زندگی نمودند و نهایتا در همین شهر به سوی معبود پرکشیدند و در همین شهر دفن شدند و از همین شهر بر انگیخته خواهند شد.
این روزها مدینه منوره با ورود هزاران نفر از شیفتگان و زائران حرم نبوی صلى الله علیه وآله وسلم از سراسر نقاط جهان حال و هوای دیگری دارد. زائران و حاجیان با حضور در این شهر عزیز خود را برای برگزاری پرشکوه مناسک حج ابراهیمی مهیا می سازند.






























شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 21 مرداد 97، کد مطلب: 1800429:www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین