پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از غرفه صنعتگران همدان در نخستین نمایشگاه بین المللی واحدهای کوچک و متوسط صنعتی واقع در مصلی بزرگ تهران، اظهار داشت: این نمایشگاه توانمندی ما را نشان داد و ثابت کرد با تقویت و حمایت از واحدهای کوچک و متوسط صنعتی می توان در کنار اشتغال زایی، خودکفا شد.
شعار سال: استاندار همدان گفت: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و حمایت از کالای داخلی بهترین راهکار برای تنظیم قیمت ارز است.
محمدناصر نیکبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از غرفه صنعتگران همدان در نخستین نمایشگاه بین المللی واحدهای کوچک و متوسط صنعتی واقع در مصلی بزرگ تهران، اظهار داشت: این نمایشگاه توانمندی ما را نشان داد و ثابت کرد با تقویت و حمایت از واحدهای کوچک و متوسط صنعتی می توان در کنار اشتغال زایی، خودکفا شد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و شناختن واحد های کوچک صنعتی است، افزود: توانمندی برخی واحدهای شرکت کننده در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان غیرقابل باور است و جای شگفتی دارد.

نیکبخت اضافه کرد‌: واحدهای کوچکی از همدان داریم که تولیدات خود را به کشورهای اروپایی همچون لهستان صادر می کند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از کالای ایرانی و فرهنگ سازی در این حوزه گفت: وقتی ما کالاهای مورد نظر را تولید کنیم دیگر نیازی به واردات نداریم.

استاندار همدان ابراز امیدواری کرد که با معرفی واحدهای کوچک و همچنین شناساندن راه تولید ملی بتوان مشکل اشتغال و واردات بیش از اندازه را حل کرد.

نیکبخت تاکید کرد: صنایع کوچک و متوسط ناجی اشتغال، تولید و توسعه کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جریان این بازدید گفت: همدان یکی از استان های مهم در بحث صنایع کوچک و متوسط است.

صادق نجفی گفت: شهرهایی همچون لالجین، تویسرکان و ملایر قابلیت های ویژه ای برای راه اندازی صنایع کوچک دارند.

وی افزود: طرح تولید پوشاک در همدان در دستور کار قرار دارد و 20 روستا با شعار هر روستا یک کارگاه، با نیروهای بومی انواع پوشاک تولید می کنند.

نجفی بیان کرد: به مناسبت 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک و متوسط، تمامی افرادی که در زمینه واگذاری زمین در شهرک های صنعتی بدهکار هستند، با پرداخت بدهی خود از 80 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

وی تاکید کرد: آمادگی داریم تا بخشی از زمین شهرک های صنعتی همدان را به حوزه گردشگری واگذار کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان نیز در این بازدید گفت: این نخستین و بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک کشور است که 33 واحد از همدان نیز در آن حضور دارند.

کیوان گردان افزود: این واحدها در حوزه های صنعتی، صنایع هایپر، صنایع دانش بنیان و دسته های مختلف صنایع دستی به نمایندگی از همدان در این نمایشگاه شرکت کردند.

نخستین نمایشگاه بین المللی واحدهای کوچک و متوسط صنعتی از 21 تا 23 مرداد همزمان با روز ملی حمایت از صنایع کوچک در مصلی امام خمینی (ره) دایر است.

در این نمایشگاه یکهزار و 200 واحد شامل 800 واحد تخصصی،​ 400 واحد فروش و همچنین 10 واحد خارجی از ترکیه، ​پاکستان، اتریش و کره جنوبی شرکت دارند.

صاحبان صنایع مختلف در رشته های فلزی، فضایی، شیمیایی، نساجی، پوشاک، برق و الکترونیک، کشاورزی، خودرو، پزشکی،​ لوازم خانگی و مصالح ساختمانی توانمندی های خود را در این محل به نمایش گذاشتند و 10 کارگاه جانبی در آن برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397، کدخبر: 740758 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
مردم هم ایشالله با این حریان زودتر همراه شن تا اگر خدا بخواد در اینده ای هر چه نزدیک تر شاهد پیشرفت ایران و ایرانی باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین