پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۴۷۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
استاندار همدان با بیان اینکه وحدت و انسجام موجود در همدان، سبب قرار گرفتن استان بر روند توسعه شده است، گفت: بیکاری بدون سرمایه‌گذاری حل نمی‌شود لذا باید بخش خصوصی این کار را انجام دهد و در حال حاضر شرایط این کار در همدان مهیاست.
شعار سال: استاندار همدان با بیان اینکه وحدت و انسجام موجود در همدان، سبب قرار گرفتن استان بر روند توسعه شده است، گفت: بیکاری بدون سرمایه‌گذاری حل نمی‌شود لذا باید بخش خصوصی این کار را انجام دهد و در حال حاضر شرایط این کار در همدان مهیاست.

 محمدناصر نیکبخت صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بهار اظهار داشت: استان همدان بر روند توسعه قرار دارد و در حال جهانی شدن است و این حاصل وحدت و انسجام در استان است که درحال حاضر این وحدت و انسجام در استان بین سیستم اجرایی، نمایندگان مجلس ،دستگاه‌های اداری ، روحانیت، دستگاه‌های قضایی و امنیتی موجود در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیکاری بدون سرمایه‌گذاری حل نمی‌شود و باید بخش خصوصی این کار را انجام دهد و در حال حاضر شرایط مهیاست، افزود: بخش خصوصی باید به میدان بیاید، احساس امنیت داشته باشد و ترغیب و تشویق به سرمایه گذاری شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه چند نماینده استان از جمله دکتر پور مختار در معرفی و جذب سرمایه گذار حمایت و پشتیبانی خوبی داشته‌اند که از آنها قدردانی می‌کنم، گفت: باید تسهیلات اشتغالزایی را جذب کنیم. امسال 1500 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اختیار داریم که باید جذب شود .‌

استاندار همدان گفت: فرماندار بهار تمام توان خود را بر این بگذارد که سهم شهرستان از تسهیلات اشتغالزایی روستایی را با همکاری بخشداران و مسئولان مرتبط جذب کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری استان همدان روبه بهبود و توسعه است، اظهار داشت: اجلاس‌های آسیایی و جهانی آورده‌هایی دارد که می‌تواند به استان در جذب گردشگر و بهبود معیشت مردم کمک کند.

نیکبخت افزود: لالجین یکی از شاخص‌ترین شهرهای جهان است و سفال لالجین باید صادرات داشته باشد و با رونق گردشگری فروش بیشتری داشته باشد. در سال حمایت از کالای ایرانی نباید سفال خارجی در لالجین بفروش برسد و فرماندار باید نظارت داشته باشد.

استاندار با بیان اینکه آقای مرادی پناه خدمات شایسته‌ای را در اینجا ارائه کردند و به افتخار بازنشستگی نائل آمدند که از تلاش‌های وی قدردانی می‌کنم، گفت: آقای قنبری فرماندار جدید بهار از فرمانداران موفق و از بخشداران پیشین این شهرستان بوده و خالصانه و صادقانه کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه بهار استعداد و آمادگی دارد تا از بهترین شهرستان‌های کشور در زمینه تولید و اشتغال باشد، گفت: صنایع تبدیلی الوند 11 سال تعطیل بود که به کار برگشت. فرماندار بهار طرح های کشاورزی و صنعتی شهرستان را پیگیری کند تا بهار اولین شهرستان استان باشد که مشکل اشتغال آن حل می شود.

صبح امروز در مراسمی با حضور استاندار همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان بهار، از خدمات و تلاش‌های محسن مرادی پناه در دوران تصدی سمت فرمانداری قدردانی و احسان قنبری به عنوان فرماندار شهرستان بهار معرفی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1711464 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
خدایی همدان خیلی نسبت به قبل رشد داشته
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین