پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۴۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
استاندار همدان با تأکید بر اینکه همدان با صرفه‌جویی مردم مشکل آب نخواهد داشت، گفت: 270 میلیون متر مکعب آب معادل ظرفیت 8 سد اکباتان در استان همدان صرفه جویی شده است.

شعارسال: استاندار همدان با تأکید بر اینکه همدان با صرفه‌جویی مردم مشکل آب نخواهد داشت، گفت: 270 میلیون متر مکعب آب معادل ظرفیت 8 سد اکباتان در استان همدان صرفه جویی شده است.

«محمدناصر نیک‌بخت» شنبه 19 اسفند در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان،با بیان اینکه 85 درصد از کل اراضی مستعد آبیاری استان به آبیاری مدرن تجهیز شده اند که منجر به صرفه جویی آب خواهد شد، تصریح کرد: برای همدان در 2 مقطع کارهای خوبی شد به طوریکه یکی از اقدامات مفید در دولت اصلاحات بود که حجم 8 میلیون متر مکعبی سد اکباتان به 40 میلیون متر مکعب رسید و دومین مقطع در سال 83 سفر مقام معظم رهبری به استان همدان رخ داد که در این سفر بحث آبرسانی از تالوار و اعتبارات آن مطرح شد.

استاندار همدان با اشاره به چهارشنبه پایان سال، اظهارکرد: تبلیغات صدا و سیما در این زمینه صورت بگیرد و جوانان را مراقبت کنیم تا طوری نشود که تلفاتی در این روز داشته باشیم.

وی با اشاره به نشست خود با سمن‌ها و ائمه جمعه و روحانیون، بیان کرد: بعضی طلاب که در مدارس نماز برگزار می‌کنند حق الزحمه و ایاب و ذهاب آنها پرداخت نشده که از آموزش و پرورش می‌خواهیم تا پایان سال پرداخت شود.

نیک‌بخت با اشاره به جاده‌ای در تپه هگمتانه برای عبور و مرور، یادآور شد: متأسفانه میراث فرهنگی تپه هگمتانه را پارکینگ کرده بودند و این راهی که ایجاد شده است تازمانیکه میراث بتواند مغازه ها را بخرد برداشته خواهد شد.

وی با تأکید براینکه میراث فرهنگی برای ما مهم است، خاطرنشان کرد: دستور بدهید آن محوطه پارکینگ نشود و فنسی کشیده شود تا ورودی به محوطه تپه باستانی نداشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اجلاس همدان 2018 افزود: این رویداد فرصتی برای همدان است و از مدیران می‌خواهم که نسبت به شهر خود تعصب داشته باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر رویداد 2018 جشنواره انیمیشن را در استان همدان خواهیم داشت، از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواست وضعیت پرسنلی استان نه تنها مانند سال گذشته باشد بلکه بهتر از سال گذشته باشد.

نیک‌بخت با تأکید براینکه فرمانداران و مدیران مرتبط با تنظیم بازار حتما در ایام نوروز در استان حضور داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان پیش‌بینی می‌شود نوروز 97 مسافران زیادی را میزبان باشیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ایجاد 19 هزار شغل در استان همدان تعهد داده شده بود، گفت: تأکید مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و همه مسئولان اشتغال است و نیاز جامعه نیز بحث اشتغال است بنابراین باید همه تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی را به نحو احسن اجرایی کنیم.

وی خطاب به مدیران استان تاکید کرد: کاری مهمتر از اشتغال در استان نداریم و 1500 میلیارد تومان پول داریم که اگر بتوانیم هزینه کنیم قسمت اعظمی از مشکلات اشتغال استان برطرف خواهد شد.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه رسانه ها در همه شرایط به مسئولان کمک می‌کنند، یادآور شد: برخی دستگاه‌های استان مطالبات رسانه‌ها در زمینه آبونمان و هزینه اشتراک را از اوراق خزانه تسویه می‌کنند که کار درستی نیست باید بهتر از این با رسانه‌ها برخورد کرد، چون رسانه‌های خوبی در استان داریم و بیش از همه دغدغه استان را دارند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20 اسفند 1396، کدخبر: 96121910657، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
خیلی خوبه این حس مسیولیت در همدانی های عزیز که به این مقدار اومدن و در اداره اب صرفه جویی کردن
خدا خیرشون بده
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
همیشه مردم سنگ زیرین اسیاب بودن وگرنه مسئولین که هیچ مسئولیتی رو گردن نمی گیرن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین