پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۴۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
استاندار همدان صبح شنبه به همراه معاونین و مدیر کل حراست استانداری با حضور در دادگستری همدان و دیدار با رئیس کل و مسئولان قضایی استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه بر تداوم وحدت و همکاری در خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد.
شعار سال: استاندارهمدان گفت: تعامل دستگاه قضا با سایر مجموعه‌ها در استان همدان زمینه خدمت بهتر را فراهم می‌کند.

 استاندار همدان صبح شنبه به همراه معاونین و مدیر کل حراست استانداری با حضور در دادگستری همدان و دیدار با رئیس کل و مسئولان قضایی استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه بر تداوم وحدت و همکاری در خدمت بیشتر به مردم تاکید کرد.

محمدناصر نیکبخت در نشست با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان همدان گفت: شهید بهشتی انسانی بزرگ و وارسته و از تئوریسن های انقلاب بود.

وی بابیان اینکه شهید بهشتی به درستی شهید مظلوم است و برای حفظ نظام بسیاری از اهانت ها و تعرضات را تحمل کرد، گفت: روسای قوا همواره با یکدیگر جلسه داشته و همه بر انسجام و تعامل قوا در استانها تاکید دارند.

وی بابیان اینکه سعی بر این است نهایت همکاری را که نیاز امروز شرایط کشور است، داشته باشیم، گفت: باید اتحاد خود را بیشتر کرده و به یاری خدا از این گردنه نیز به خوبی عبور کنیم.

نیکبخت تاکید کرد: اگر استان توفیقی دارد قطعا به خاطر همکاری همگانی و ازجمله دستگاه قضا در استان همدان است.

استاندار همدان بابیان اینکه ما کارگزاران یک نظام و خدمتگزاران مردم هستیم، گفت: انتظاری غیر از تعامل و همکاری وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری استان همدان نیز در این دیدار گفت: مظلومیت شهید بهشتی به ما ارث رسیده است.

محمدرضا مترقب بابیان اینکه اتحاد، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، گفت: رئیس قوه قضاییه بر نهایت کمک و پیشگیری از تعطیلی واحد تولیدی تاکید کرده و آمادگی داریم برای هر واحد تولیدی که بتواند با دخالت دادگستری تعطیل نشود، حداکثر کمک را داشته باشیم.

وی بابیان اینکه در تامین امنیت سرمایه گذاری آمادگی لازم برای کمک به دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان وجود دارد، گفت: ما خود را مقلد اجرای فرامین مقام معظم رهبری می دانیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 تیر 1397، کدخبر: 4340316 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
واقعا هم همینطوره! منزوی شدن این دستگاه در این شرایط کشور واقعا به صلاح نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین