پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي دستورالعمل اجرايي پيشگيري و مديريت بحران سرمازدگي، يخ زدگي و تگرگ در باغ ها و گلخانه هاي کشور را ابلاغ کرد.

شعارسال: به گزارش سه شنبه تارنماي وزارت جهاد کشاورزي، «عبدالمهدي بخشنده» اين دستورالعمل را به وزارت کشور و قائم مقام رييس شوراي عالي مديريت بحران کشور نيز فرستاد تا اجرا شود.

در اين نامه از مديران ارشد ستادي و استاني وزارت جهاد کشاورزي خواسته شده است گزارش عملکرد بخش خود را به طور مستمر و فصلي به دفتر مديريت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزي ارسال کنند.

به گزارش ايرنا، قائم مقام صندوق بيمه کشاورزي ارديبهشت ماه امسال اعلام کرد سرمازدگي فروردين ماه باغ ها در 17 استان کشور بيش از هفت هزار ميليارد ريال تعهد جديد براي صندوق بيمه کشاورزي به همراه آورد.

در زيربخش زراعت، بيش از 250 ميليارد ريال خسارت بر اثر تنش خشکي، متوجه صندوق بيمه کشاورزي مي شود.

قرار شد خسارت کشاورزان با تحقق بودجه 1397 صندوق بيمه کشاورزي پرداخت شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 23 مرداد 1397 ، کدخبر: 120180814210001650،www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین