پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
شهردار یزد از احداث اولین پارک «اکو کویر» کشور در این شهر خبر داد.

شعار سال: مهدی جمالی نژاد در جلسه ستاد استانی گرامیداشت هفته دولت استان یزد با اشاره به اینکه از دوم تا هشتم شهریورماه حدود 22 برنامه مختلف فرهنگی برای هفته دولت در استان یزد پیش‌بینی‌شده است، گفت: در مجموع 30 برنامه برای جشن‌های غدیر در استان یزد برای هفته دولت تدارک دیده‌شده است که هفته دولت پرباری را در شهر یزد خواهیم داشت.

وی افزود: شاید استان یزد در سال جاری در حوزه‌های زیرساختی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد؛ چنانچه دو تا سه پروژه مشارکتی خوب برای استان یزد تدارک دیده‌شده است که خوشبختانه اقدامات آن آغاز گردیده است.

شهردار یزد اظهار داشت: درمجموع در استان یزد سه تا چهار پروژه سرمایه‌گذاری مطلوبی در نظر گرفته‌شده است که بخش خصوصی در این پروژه‌ها ورود پیداکرده است.

جمالی نژاد بابیان اینکه اولین پارک «اکو کویر» کشور در یزد احداث می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه در این راستا طراحی‌های بسیار خوبی صورت گرفته است؛ لذا کلنگ زنی این پارک با توجه به اینکه نمونه و طراحی آن در کشور است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ همچنین در واقع این پارک با اعتبار بالای هزار میلیارد تومان ساخته می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه خوشبختانه طراحی پردیس فرهنگی در استان یزد به اتمام رسیده است، ساخت این پردیس را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: این مجموعه بسیاری از سرانه‌‌های شهر یزد را تأمین می‌کند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 24 مرداد 97، کد مطلب: 13970524001307، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
همین میتونه کلی زمینه گردشگری رو در استان ایجاد کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
خبر خیلی خوبیه با دوستمون موافقم که باعث افزایش گردشگری میشه من که خودم میرم
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین