پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
پس از انقلاب صنعتی جهان، پارک به عنوان مکانی خاص برای القای حس طبیعت در داخل شهرها، معنی جدیدی یافت و کم کم فعالیت‌های ورزشی و تفریحی، از اجزای اصلی پارک‌های شهری شد.

شعارسال: از قرن شانزدهم میلادی به بعد، اولین پارک‌های دنیا در ابتدا مناظری طبیعی بودند که در اطراف عمارت‌های بزرگ و خانه‌های ییلاقی قرار داشتند. این مناظر بیشتر به عنوان مکان‌هایی برای شکار مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما در ضمن، نشان‌دهنده ثروت و موقعیت صاحب ملک نیز بود.

طراحی مدرن این‌گونه پارک‌ها که مناظر طبیعی بودند، به تدریج توسط معماران متخصص ساخت مناظر طبیعی توسعه یافت. پس از انقلاب صنعتی جهان، پارک به عنوان مکانی خاص برای القای حس طبیعت در داخل شهرها، معنی جدیدی یافت و کم کم فعالیت‌های ورزشی و تفریحی، از اجزای اصلی پارک‌های شهری شد.

امروزه پارک‌ها یکی از مهم‌ترین نیاز‌های زندگی شهری هستند. این مراکز تفریحی مکان مناسبی برای فراموش کردن دغدغه‌های زندگی شهری و ارتباط با طبیعت است.

در ادامه دوازده پارکی که بیشترین بازدیدکننده را درجهان دارند ببینید:




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری فرارو ، تاریخ انتشار: 17 مرداد 1397 ، کدخبر: 370145 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین