پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۳۹۵۴۸۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
از یک طرف خوشحال هستیم و از یک بابت ناراحت. خوشحالیم که حتی در دولت راست انتقادات مان از برخی از وزرا نظیر سید صولت مرتضوی، عیسی زارع پور، خاندوزی، عبدالملکی و. بر پایه حق و حقیقت حتی در شرایط قدرت مندی و پا به رکاب بودگی آقایان ادامه داشت و ملاحظه جایگاه و منفعت را نکردیم و مثل مجاهدین روز شنبه نبودیم. زمان هم حق مداری مان را ثابت کرد. از یک طرف ناراحت هستیم که چرا باید اجازه دهم که چند سال از عمر ما و مردم بگذرد تا اشتباه بودن بعضی‌ها ثابت شود؟ سید صولت مرتضوی اخیرا از کاهش نرخ بیکاری گفته است و توئیت محمد پارسی در این خصوص جای تفکر و تامل خاص دارد. برخی از منتقدین بیان می‌دارند که احتمال کنار گذاشتن سید صولت مرتضوی و امثال ایشان از عالم مدیریت و سیاست کشور تا ابد حیات شان وجود دارد.

شعارسال: از یک طرف خوشحال هستیم و از یک بابت ناراحت. خوشحالیم که حتی در دولت راست انتقادات مان از برخی از وزرا نظیر سید صولت مرتضوی، عیسی زارع پور، خاندوزی، عبدالملکی و... بر پایه حق و حقیقت حتی در شرایط قدرت مندی و پا به رکاب بودگی آقایان ادامه داشت و ملاحظه جایگاه و منفعت را نکردیم و مثل مجاهدین روز شنبه نبودیم. زمان هم حق مداری مان را ثابت کرد. از یک طرف ناراحت هستیم که چرا باید اجازه دهم که چند سال از عمر ما و مردم بگذرد تا اشتباه بودن بعضی‌ها ثابت شود؟ سید صولت مرتضوی اخیرا از کاهش نرخ بیکاری گفته است و توئیت محمد پارسی در این خصوص جای تفکر و تامل خاص دارد. برخی از منتقدین بیان می‌دارند که احتمال کنار گذاشتن سید صولت مرتضوی و امثال ایشان از عالم مدیریت و سیاست کشور تا ابد حیات شان وجود دارد.

آمار وقیحانه وزیر کار! + احتمال خدا حافظی ابدی سید صولت از فضای مدیریتی و سیاسی

آمار وقیحانه وزیر کار! محمد پارسی در توئیت خود آورده است که:
️ وزیر تعاون از شکسته شدن رکورد کاهش نرخ بیکاری در فصل بهار خبر داد!
‏در کشوری که خط فقر ٣٠ میلیون تومان و میانگین حقوق ١٢ میلیون است؛ یعنی اگر بیکار باشی ٣٠ میلیون تومان زیر خط فقری و اگر شاغل باشی باز هم ١٨ میلیون تومان زیر خط فقری، صحبت از کاهش نرخ بیکاری وقیحانه نیست؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین