پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۸۸۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
انتصاب افراد سیاسی کم سواد( هرچند افرادی خوب و دارای سجایای اخلاقی) به پست های وزارتی و معاون وزیری و رئیس سازمانی ، سفیری ، استانداری و .... ، کم کم دارد کار دست جمهوری اسلامی ایران می دهد. ان بنده خداهای کم خبر که با چند تعریف ریز و درشت، فکر می کنند که حتی حق شان است که در ان پست بنشینند، غافل از اینکه آقا گرگه، جای دیگر دارد کار خودش را می کند. سید صولت عزیر، برادر گرامی ، همسایه محترم ،......، می دانی داری چکار می کنی و چه می گویی؟ اگر یک میلیون شغل قابل رصد هم ایجاد کنی، این مجموعه شغلی باید دارای اثرگذاری قابل اثبات روی اقتصاد و بالطبع روی توسعه باشد. آیا با یک میلیون پول پاشی یا اشتغال غیر اولویت دار یا غیر هماهنگ در مقیاس ، می توان اثرگذاری اقتصادی داشت؟ منتظر دریافت پاسخ هستیم.

شعارسال: سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در رابطه با برنامه‌های وزارت کار برای تحقق شعار سال و فرامین رهبر انقلاب گفت: ما در بحث رشد تولید و مهار تورم برنامه ریزی‌هایمان را انجام داده ایم و خدمت دستگاه‌های مختلف عرض کردیم که معدل تولیدمان حداقل باید ۱۵ درصد افزایش پیدا کند.

آقای سیدصولت مرتضوی، ایجاد یک میلیون شغل پیشکش ، بودجه چقدر حالیته اخوی؟

وی افزود: به مجموعه کارخانجات و موسساتی که تحت پوشش صندوق‌های ما هستند هم این موضوع را اعلام کرده ایم که حداقل باید ۱۵ درصد معدل تولیدتان افزایش پیدا کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بحث افزایش قیمت‌ها امیدواریم که بتوانیم با رشد تولید افزایش قیمت را مدیریت و مهار کنیم.

مرتضوی در پایان در رابطه با یک میلیون شغل ایجاد شده توسط وزارت کار گفت: در سال گذشته وعده ایجاد یک میلیون فرصت شغلی را دادیم که توانستیم آن را محقق کنیم و در سال جاری نیز هدف‌گذاری ما بیشتر از این عدد است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: 3اردیبهشت1402، کدخبر: 292327، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین