پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تغییر وضعیت خدمت وظیفه عمومی متعهدین خدمت به وزارت متبوع در سامانه های نظام وظیفه از حالت غایب به متعهد خدمت (بخشنامه شماره 17/710 مورخ 15/5/1397 وزارت آموزش و پرورش)

شعار سال: تغییر وضعیت خدمت وظیفه عمومی متعهدین خدمت به وزارت متبوع در سامانه های نظام وظیفه از حالت غایب به متعهد خدمت (بخشنامه شماره 17/710 مورخ 15/5/1397 وزارت آموزش و پرورش)

اداره کل آموزش و پرورش استان ...

با سلام و احترام

در اجرای نامه های شماره 13/2/01/2/23 مورخ 23/4/1397 و 10549/3/1/23 مورخ 10/5/1397 سازمان وظیفه عمومی ناجا و در جهت تغییر وضعیت خدمت وظیفه عمومی متعهدین خدمت به وزارت متبوع در سامانه های نظام وظیفه از حالت غایب به متعهد خدمت، یک برگ فرم اعلام وضعیت و مشخصات افراد مشمول به پیوست ارسال می گردد؛ خواهشمند است با توجه به موارد ذیل اقدامات لازم را معمول دارند:

1- با توجه به اهمیت موضوع مراتب از طریق ادارات آموزش و پرورش در اسرع وقت به افراد مشمول اطلاع رسانی گردد.

2- افراد مشمول می بایست تا پایان مهر ماه سال جاری ضمن تکمیل فرم مربوط به دفاتر پلیس +10 محل سکونت خود مراجعه و نسبت به تحویل فرم مذکور جهت ثبت اطلاعات اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر، افراد از برخی خدمات اجتماعی مانند صدور کارت پایان خدمت، مجوز خروج از کشور و... همچنان محروم خواهند بود.

3- افرادی که قبل از سال 1390 تعهد خود را در وزارت آموزش و پرورش آغاز نموده و دارای کارت پایان خدمت می باشند، نیازی به تکمیل فرم مذکور نمی باشد.

دانلود بخشنامه+ فرم پیوست

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شناسنامه قانون، تاریخ انتشار 27 مرداد 97، کد مطلب: - ، www.shenasname.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین