پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۵۰۱۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
درباره روند ارائه وام کارآفرینی به دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها، اظهار کرد: برای اولین بار بخش دانش‌آموزی به اساسنامه صندوق کارآفرینی امید که در فروردین ماه سال جاری در هیئت وزیران به تصویب رسید اضافه شد.

شعار سال: مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش جزئیات ارائه وام دانش آموزی از سوی صندوق کارآفرینی امید را تشریح کرد.

مصطفی آذرکیش، درباره روند ارائه وام کارآفرینی به دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها، اظهار کرد: برای اولین بار بخش دانش‌آموزی به اساسنامه صندوق کارآفرینی امید که در فروردین ماه سال جاری در هیئت وزیران به تصویب رسید اضافه شد.

وی افزود: این مصوبه یکی از اقدامات در راستای حمایت از فارغ التحصیلان هنرستان‌هاست. قبلا در اساسنامه صندوق، بخش تسهیلات دانش‌آموزی وجود نداشت، اما اکنون با اضافه شدن این بند به اساسنامه و تمهید مقررات لازم، شرایطی بوجود آمده است که منجر به حمایت از کسب و کار دانش‌آموزی شده است.

مدیر کل دفتر آموزش‌های کاردانش آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون هر کدام از دانش‌آموزان طرح کارآفرینی داشته باشند، صندوق کارآفرینی امید تا بیش از 50 میلیون تومان تسهیلات در اختیار آنها می‌گذارد، گفت: در مجموع هر کسی که طرح و ایده‌ای داشته باشد که منجر به تولید موثر شود تا 50 میلیون و حتی در مواردی گزارش شده امکان ارائه وام تا 100 میلیون تومان هم برای آنها وجود دارد.

آذرکیش ادامه داد: علاوه بر این صندوق امید به برگزیدگان مسابقات کشوری و جشنواره‌ها نیز تسهیلاتی می‌دهد که برای نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، هشت و شش میلیون تومان است.

وی در ادامه از توسعه مرکز رشد کارآفرینی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: فعالیت دفاتر همکاری‌های کاردانش در دو استان پایلوت شده بود که با اعلام آمادگی وزارت صنعت و شرکت شهرک‌های صنعتی در آینده در تمام استان‌ها، دفتر همکاری‌های کاردانش خواهیم داشت.

مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: اتفاقات خوبی در جریان است که کمک می‌کند عرضه و تقاضا در آموزش متعادل شده، کیفیت آموزش‌ رشد و ضریب اشتغال افزایش یابد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1397 ، کدخبر: 97052814928 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
به 100 تا دانش آموز بشکل فرمالیته می دهند و اسمش را می گذارند طرح
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
نون بعضی از فرصت طلب ها توی روغنه ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
دانش آموز زیر سن 18 سال چطور می تونه اقدام به گرفتن وام کنه؟ آیا اصلا می تونه معامله انجام بده. از نظر قانون عرض می کنم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
بنده خداها چقدر باید پس
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین