پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۵۰۱۷۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در سال ۹۸ و مصوبه تاثیر قطعی جلسه فوق العاده برگزار می کند.

شعار سال: دکتر ابراهیم خدایی گفت: گزارش کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ارائه شد. کمیته آموزش عالی برای کنکور سال ۹۸ به شورای سنجش و پذیرش دانشجو پیشنهاد داد با توجه به اینکه اولین سال اعمال قوانین نظام جدید متوسط است و همچنین توجه به نامه ۱۷۵ نماینده مجلس مجددا تشکیل جلسه بدهد.

وی افزود: این جلسه به منظور بررسی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ و مصوبه شورای سنجش و پذیرش تشکیل می شود و تاثیر سوابق تحصیلی را در جهت تاثیر مثبت بازنگری کند.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: لذا در مدت کوتاهی در آینده، جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو تشکیل می دهیم و موضوع تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور را مجددا مطرح می کنیم و هرچه شورا تصمیم بگیرد اعلام می شود.

وی درباره اصلاح ماده ۹۰ برنامه ششم توسعه مربوط به سهمیه های ایثارگران گفت: اصلاح ماده ۹۰ برنامه ششم توسعه مربوط به سهمیه های ایثارگران به کمیته آموزش عالی محول شد تا هر چه سریع تر بررسی کنند و به کمیسیون آموزش ارائه دهند.

خدایی افزود: اینکه اصلاح ماده ۹۰ به کنکور ۹۷ برسد یا خیر بستگی به نوع مصوبه مجلس دارد. باید در انتظار باشیم که آنچه مصوب می شود تا چه میزان قابلیت اجرایی دارد.

وی یادآور شد: اگر مصوبه مربوط به کف نمره باشد، در هر مرحله ای قبل از اعلام نتایج قابل اعمال در کنکور ۹۷ است. اما ممکن است در اصلاحیه تغییر و جابجایی گروه ها باشد و یا گروه های جدید تعریف شود که اگر ما اطلاعات آن را نداشته باشیم از نظر اجرایی مشکلاتی را در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: ما در انتظار مصوبه اصلاحیه خواهیم بود و در صورتی که قابلیت اجرایی داشته باشد آن را برای کنکور ۹۷ اعمال می کنیم.

وی گفت: کمیته آموزش عالی پیشنهاد خود را به کمیسیون آموزش مجلس ارائه می دهد و کمیسیون آن را برای تصویب به صحن علنی می فرستد. پیشنهاد اولیه اصلاح کف حد نصاب نمره بود که در انتظار می مانیم که پیشنهاد کمیته آموزش عالی به کمیسیون ارائه شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 29مرداد 97، کدمطلب: 4379506، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
سازمان سنجش واقعا از نظر مدیریت جای سوال دارد. سیاست گذاری آموزش و پرورش و شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور جای بحث دارد؟ تا کجا باید توی کج راهه بریم؟ تا کی غفلت؟ تا کی نابود سازی منابع ملی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
سردار آزمون کنکور یا جناب دکتر توکلی در چه زمانی باید این سازمان را ترک کنند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
توی ده شلم رود، یه سازمان کنکوری بود
چندتا رئیس عمری داشت
هرکی رو می خواست ، جا می داد، دائما هم وا می داد.
....
شلم رودی ها معتقد بودند که رئیس سازمان کنکورشون مهره است. مهره ای برای سرمایه گذاری.
البته که این داستان برای شلم روده و ارتباطی به ایران و سازمان سنجش نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
مثلا قرار کنکور حذف بشه تا حالا

ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین