پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از اقدام این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیونی ازدواج خبر داد.

شعارسال: ناصر صبحی، با بیان اینکه بانک ها در پرداخت وام ۳ میلیونی ازدواج دچار مشکلاتی هستند، افزود: در پرداخت وام ازدواج باید شأن و منزلت جوانان حفظ شود و انتظار طولانی در پرداخت مبلغی اندک به جوانان برای شروع زندگی مشترکصحیح نیست.باید راهکاری پیدا کنیم تاوام ۱۰ میلیونی جدید، به راحتی و بدون دردسر به جوانان پرداخت شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که برای خرید خودرو ۸۰ درصد از مبلغ خودرو وام داده می شود و تسهیلات برای خرید یک خودروی پراید ۱۶ میلیون تومان است، پرداخت وام ۱۰ میلیونی هم مشکلات اقتصادی پیش روی ازدواج جوانان را رفع نمی کند اما در مقایسه با وام ۳ میلیون تومانی، کمک بیشتری است.

صبحی تاکید کرد:وزارت ورزش و جوانان به طور مستقیم اختیار و وظیفه ای برای مذاکره با بانک ها یا دیگر دستگاه های مسئول در پرداخت وام ازدواج ندارد، با این حال تلاش می کنیم به منظور فراهم کردن شرایطلازم برایاخذ راحت تر وام اقداماتی انجام دهیم.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده اضافه کرد: باید نگرش مسئولان به مقوله حمایت از ازدواج جوانان تغییر کند و تا زمانی که این مسئله اتفاق نیفتد، وام ازدواج تنها یک تسکین مقطعی برای جوانان به شمار می رود.



با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاريخ انتشار: 31 فروردین 1395، کد خبر: 3602496، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین