پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۵۰۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷
بختیاری گفت: با وجود وضعیت سر به سر منابع آبی و مصرف، از پیک تابستان عبور کردیم و بحث جیره‌بندی آب در تهران مطرح نیست.

شعارسال: محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به وضعیت آبی تهران اظهار کرد: با وجود وضعیت سر به سر منابع آبی و مصرف، از پیک تابستان عبور کردیم و بحث جیره بندی آب در تهران مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به استفاده از پساب در بخش کشاورزی تصریح کرد: وقتی حقابه کشاورزان برای تأمین آب شرب مناطق شرق و غرب صرف می‌شود طبیعتا باید پساب آن در اختیار کشاورزان قرار گیرد که طبق برنامه ۲۰۰ میلیون متر مکعب پساب به کشاورزان دشت ورامین واگذار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به کمبود منابع مالی گفت: تصفیه خانه ششم واقع در غرب تهران به دلیل کمبود منابع مالی از مدار خارج شده است و در تلاش هستیم با تأمین منابع مالی از سال آینده بخشی از آن را وارد چرخه تولید کنیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 ، کدخبر:6632583 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
تهران؟ نبابا جیره بندی هارو میبرن سمت سیستان! تهران نباید تو سختی باشه که!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین