پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۸۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
داعش، در شرایطی که گمانه‌زنی‌هایی درباره مرگ سرکرده این گروه تروریستی مطرح شده یک فایل صوتی ادعایی از او منتشر کرده است.

شعار سال: داعش، در شرایطی که گمانه‌زنی‌هایی درباره مرگ سرکرده این گروه تروریستی مطرح شده یک فایل صوتی ادعایی از او منتشر کرده است.

«داعش» یک فایل صوتی منتشر کرده که در آن «ابوبکر البغدادی»، سرکرده این گروه تروریستی از هوادارانش خواسته استقامت به خرج دهند.

خبرگزاری اعماق، وابسته به گروه تروریستی داعش این فایل صوتی ۵۵ دقیقه‌ای را در شرایطی منتشر کرده که قبلاً گمانه‌زنی‌هایی درباره مرگ البغدادی مطرح شده بود.

سرکرده داعش در صوت ادعایی از هوادارانش در دنیا خواسته به آنچه «مراکز رسانه‌ای کفار» و مقر‌های «جنگ‌های ایدئولوژیک» خوانده شده‌اند، حمله کنند.

فایل منتسب به «البغدادی» اولین صدای ادعایی است که بعد از ۱۱ ماه از ابوبکر البغدادی منتشر می‌شود. فایل صوتی قبلی ۶ مهرماه ۱۳۹۶ منتشر شده بود.

داعش آن فایل را هم بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد مرگ بغدادی در حملات هوایی روسیه یا آمریکا منتشر کرده بود.

روزنامه «وال استریت ژورنال» شنبه هفته جاری در گزارشی، اظهارات یکی از نزدیکان بغدادی را منتشر کرده و مدعی شد او دستکم تا پارسال در مخفیگاهی در یکی از مناطق تحت کنترل داعش در شرق سوریه پنهان بوده است.

«اسماعیل الحیثاوی» که به نوشته این روزنامه از «رازداران» بغدادی بوده و پارسال با او دیدار کرده، اکنون در بغداد در زندان به سر می‌برد و وال استریت ژورنال با او گفتگو کرده است.

این روزنامه به نقل از حیثاوی نوشته در آن دیدار که در ماه می‌سال ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۹۶) برگزار شد، بغدادی «لاغر و بیمار» و «سایه‌ای» از فردی بود که زمانی داعش را به عنوان یک «خلیفه امروزی» رهبری می‌کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فردا ، تاریخ انتشار 1 شهریور 97، کدمطلب: 862283، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
ا.ف75
خدایییش ادم سر از این اخبار های جهان در نمیاره! تو این عصر مگه میشه کسی زنده باشه بعد به تموم جهان بگن مرده؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
ا.ف75
اینا واقعا مرده زندشون معلوم نیست! یه روز میایم میگیم داعش تموم شد یه روز میگیم رهبرشون هنوز زنده ست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین