پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۰۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
شرکت‌های گوگل و فیسبوک با یک شرکت وابسته به «سیا» برای قطع حساب‌های کاربری که ادعا می‌شود مربوط به ایران هستند، همکاری کرده است.

شعار سال: رسانه روسی اسپوتنیک گزارش داده گوگل و فیسبوک بر اساس دستورالعملی که یک شرکت وابسته به «سازمان اطلاعات آمریکا» (سیا) به آنها داده حساب‌های کاربری متعلق به ایران و روسیه را معلق کرده‌اند.

گوگل در اتهامی تازه ضد ایران پنجشنبه مدعی شد که حساب‌های کاربری متصل با ایران را که در «عملیات نفوذ» مورد استفاده قرار گرفته بودند مسدود کرده است.

طبق بیانیه‌ای که شرکت گوگل منتشر کرده است، 58 حساب کاربری مرتبط با ایران از روی وبگاه یوتیوب و دیگر وبگاه‌ها حذف شده است.

به نوشته اسپوتنیک، شرکت گوگل در بیانیه روز پنجشنبه خود تصریح کرده بعد از «همکاری نزدیک با شرکت فایرآی» 58 حساب کاربری مرتبط با ایران را از وبگاه یوتیوب و دیگر سرویس‌های خود حذف کرده است.

مطابق این گزارش، شرکت «فایرآی» از شرکت‌های وابسته به سیا است که توسط آن تأمین مالی می‌شود.

چند روز پیش بود که فیس‌بوک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از 650 صفحه مرتبط با ایران را به‌خاطر آنچه «رفتارهای غیرقابل اعتماد» خوانده شده حذف کرده است.

«ناتالی گلیشه»، رئیس بخش سیاستگذاری‌های امنیت سایبری در فیسبوک تصریح کرده که این شرکت بر اساس سرنخ‌های دریافتی از «فایرآی» اقدام به حذف حساب‌های مرتبط با دو کشور ایران و روسیه کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 2شهریور 97، کدمطلب: 1810269، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
حدس زده بودم واقعا! این ها به بهانه های واهی برای بدنان کردن ایران اون هم به دستور مستقیم ترامپ از اتاق فکر امریکا این اتفاقات رو رقم میزنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
گوگل فیسبوک ماکروسافت همشون با آمریکا و اسرائیل دستشون تو یه کاسست
ن.ف83
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
ا.ف75
تموم این سایت ها و کمپانی های مجازی وابسته به امریکا و سازمان های جاسوسی هستن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین